waar is de rest

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
riktw
Berichten: 209
Lid geworden op: wo 29 aug 2007, 14:36
Locatie: arnhem

waar is de rest

Bericht door riktw »

hallo

ik zag zonet op internet dit ding:
http://www.enjoythemusic.com/diy/0708/f ... lifier.htm
op het eerste gezicht ziet ie er netjes uit, goed afgewerkt enzo, schema erbij.
maar toen zag ik onderaan de prijs, 1000 dollar :shock:
ik heb toch 3 keer gekeken of er misschien een 0 teveel stond want er zit bijna niks in.
of zie ik nu iets over het hoofd, zijn het zimbabwaanse dollars ofzo?
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Ik denk dat hij speciaal in maanlicht gehuldigd is, vervolgens ingestraalt en daarna nog even gedoopt is.

Moet wel goed klinken dan 8)
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Bericht door richard »

b_force schreef:
Ik denk dat hij speciaal in maanlicht gehuldigd is, vervolgens ingestraalt en daarna nog even gedoopt is.
Door meneer Pass zelf. Dan heb je toch wel een zegening in huis.

Maar het is geen massaproduct dat in grote oplagen in Azië in elkaar wordt gezet, bovendien lijken me de loonkosten in Californië wat hoger dan in China. Volgens mij is het prima na te bouwen om te kijken of het z'n geld waard is.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

reken maar dat je die wel thuis wilt beluisteren :wink:
Plaats reactie