Het begon met twee kado Philips kastjes met elk een AD 7066 en een AD 0160. Verder veel interesse voor proeven met 3-weg systemen. Dus..... ziehier, mijn potlood. De tweeter omlaag in de zwarte punt, de mid omhoog in het houten deel, de woof ziet u zo al.
Natuurlijk nog maar ééntje, want het is veel werk en je moet 't resultaat maar afwachten. Bovendien deed ik nogal wat fout dat bij z'n stereomaatje straks vermeden kan worden.
Inderdaad, de strip middenvoor, onder de woofer (Visaton 8") zit nog niet definitief vast, ik kan nog tunen: de basspijplengte aanpassen, demping bijvoegen enzovoort.
De naam voor dit ding, zoals die goeie oude potloden, maar dan anders: "Karandasj".
De sturing wordt straks 3 x balans 832. Als alles goed gaat komt er een tweede kanaal.
Zie voor meer info en foto's mijn website.
