De moderator heeft mijn onderwerp over veiligheid verplaatst naar "Overig".
Dat zal wel goed zijn, maar ik krijg helaas geen reacties meer, terwijl het zo'n belangrijk onderwerp is.
Er staat echter ook een vraagje, dat misschien als Chat beschouwd kan worden.
Wat zou een treffende, duidelijke, en snel te typen domeinnaam zijn voor een website over elektrische veiligheid bij zelfbouw elektronica?
Naam voor website
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
verplaatst: logisch, in de kantie hoort t niet, want t is te belangrijk om in een off-topic hoekje gezet te worden.
naam: wat dacht je van www.zelfbouwveiligheid.nl
naam: wat dacht je van www.zelfbouwveiligheid.nl
veiligheid
Tja, maar er zijn vele soorten zelfbouw. Ik denk dat "elektronica" er wel bij hoort. Maar www.elektronica-en-veiligheid.nl lijkt me onhandig lang. Of zijn lange domeinnamen tegenwoordig geen bezwaar meer en til ik daar te zwaar aan?
- Soundexcel
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
- Locatie: Zeist
lange URL's vind ik vaak een groot nadeel.
Het is snel verwarrend. Met of zonder streepje etc.
De eerder genoemde URL lijkt me netjes.
je kan ook internationaal gaan. www.diysafety.com
Het is snel verwarrend. Met of zonder streepje etc.
De eerder genoemde URL lijkt me netjes.
je kan ook internationaal gaan. www.diysafety.com
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: veiligheid
Het scheelt als je er geen "www" voor zet, maar de lengte vind ik naar huidige maatstaven best meevallen. Wel blijft inderdaad altijd de vraag bestaan of het nou met of zonder scheidingsstreepjes of met underscores was, maar als de rest goed onthouden wordt, wijst zoiets zich vrij snel uit.
Het adres op zich lijkt me wel vrij gemakkelijk om te onthouden en is zeker alleszeggend. Wat echter nog een struikelblok kan vormen, is de uiteenlopende spellingswijzen die ik vrij geregeld tegenkom:
- electronica
- electronika
- elektronika
- elektronica (de enige correcte schrijfwijze)
Dit zou nog tot enige verwarring kunnen leiden, al weet ik nog niet zo snel wat je daarvoor in de plaats zou kunnen zetten.
Het adres op zich lijkt me wel vrij gemakkelijk om te onthouden en is zeker alleszeggend. Wat echter nog een struikelblok kan vormen, is de uiteenlopende spellingswijzen die ik vrij geregeld tegenkom:
- electronica
- electronika
- elektronika
- elektronica (de enige correcte schrijfwijze)
Dit zou nog tot enige verwarring kunnen leiden, al weet ik nog niet zo snel wat je daarvoor in de plaats zou kunnen zetten.
Naam website
De nieuwe naam is aangevraagd als "Elektronica-Veiligheid.nl"
Dit item is dus gesloten.
Bedankt.
Hans
Dit item is dus gesloten.
Bedankt.
Hans

