pietje schreef:Ik ben natuurlijk extra nieuwschierig naar de klank omdat ik hem zelf ook na wil bouwen

.
Ik ook, ik ook !!
ik heb echt geen idee wat ik kan verwachten qua klank.
natuurlijk hoop ik op een mooi helder, ruimtelijk geluid wat ook warm en stevig klinkt (mischien een onmogelijke combinatie?)
Ik ben wel al van plan om als ze klaar zijn een uitgebreide luister recensie te schrijven in dit topic met alledaagse pop en rockmuziek die vrijwel iedereen kent. dat stoort mij namelijk nogal in recensies in tijdschriften en op internet.
er wordt heel vaak muziek gebruikt die slecht bij een kleine groep (liefhebbers) bekend is.
men beschrijft dan wel de naam van de artiest en plaat of CD, vaak ook het codenummer. maar als je niet weet wat voor muzieksoort het is en hoe het zou moeten klinken heb je nog niets aan een recensie. ja toch.? ik denk dan "had je niet een stuk ABBA kunnen draaien".
vrijwel iedereen op aarde weet hoe dat klinkt.
(Laat ik nou ABBA Gold I en II in de kast hebben staan

)
wat betref het uiterlijk: zoek op internet naar de houtsoort "esdoorn" of "maple". dan krijg je een goed idee over de afwerking.
@Boppo84, dank voor je aardige woorden. dat had ik even nodig. ik kijk bijna dagelijks naar de teller "Bekeken". zo ben ik ook wel, hoor. ik had wel een aantal keren vragen over deze luidspreker, maar dat heb ik opgelost door Edo een PB te sturen. (heb net weer bericht van hem gehad).
@Mischa72, Ik weet hoe de Edit knop werkt, maar vaak zaten er een paar dagen tussen mijn berichten. en zo zak ik niet weg in de index....
[Edit 28-08-2008 / 0:03. bijna 3000 keer gelezen. op naar de 4000!!].