@elsteff1385:
Hmm...Mallorca, dat klinkt goed, hoe is het weer daar?
Ik zou alleen nog een bracing'kje naar de achterplaat laten lopen (om het helemaal af te maken) en natuurlijk foto's posten van de bouw en/of het eindresultaat.
Geniet er nog even van en succes!
@Markje:
Perspectief? Een kleine kast is een stuk lichter en een stuk handzamer, dus leg mij dat perspectief eens uit, want ik volg dat even niet?
Jouw perspectief richt zich dus duidelijk op de handzaamheid van de kasten en vanuit dat perspectief zijn enkele kasten de meest voor de hand liggende optie. Ik ken het perspectief van de OP niet en daarmee is deze reactie wellicht erg off-topic en dat vind ik ergens wel jammer, aangezien ik in de veronderstelling ben dat je enkele van de ondergenoemde opties ook zelf had kunnen verzinnen
Perspectief 2 (geld): 2 kasten vragen doorgaans om 8 wielen i.pv. 4 zoals bij een dubbele (dolly's uitgezonderd). Dat scheelt al snel weer 60 euro. Hetzelfde geldt voor (aansluit)materialen zoals de speakonconnector, schaaltje, hoekstukken en in mindere mate voor het hout, verf/tapijt, etc.
Perspectief 3: Als je toch alleen maar grotere feesten hebt/geeft, dan betekent een enkele kast meestal gewoon 2 keer zo veel lopen (van de auto/bus/aanhangwagen naar het eindpunt).
Perspectief 4: Ik heb het idee dat er nog meer perspectieven zijn gezien het grote aanbod van dubbel 15", dubbel 18" en soms nog veel grotere/zwaardere kasten maar ik laat het hierbij als je het niet erg vindt.
Mvg Johan