mhzs cd speler.

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

]eep
Contacteer:

Bericht door ]eep »

idem via apple1917
je kunt m ook via Pacificaudio.nl kopen dan heb je wel garantie maar dan kost ie ook wat meer.

Koifarm vertelde dat die spelers die via Ebay ter veiling aangeboden worden meestal wat mankeren en dat die die met 'koop nu' aangeboden worden helemaal goed zijn. Ik heb dat zelf niet kunnen verifieren, maar Koifarm had er al aardig wat gehad.

Die van mij via Apple1917 was zogezegd prima en geen ruis. Ik heb m zelf op het gehoor gemeten met een test-cd (1000 Hz op steeds lager volume) en de ruis kwam uit op -80 dB ongeveer. Er zit iets een ruis en iets een kleine brom in (die verder niet storend klinken) en vrij normaal zijn voor buizen.
Als je wilt kan ik je wel helpen met de modificatie en ik heb nog een heel stel extra NOS 5670 buisjes.
martinb76

hallo

Bericht door martinb76 »

bedankt jeep voor je info.
hou het zeker in gedachten als ik hem heb en hem wil gaan verbeteren
had gister mailtje van pacific audio die vertelde dat sommige via internet een probleem hebben met de voedingsspannig of de brom.
als ik hem in nl zou bestellen zit er 2 jaar garantie op.
Musiclover

Bericht door Musiclover »

Mijn MHZS 33E is vandaag aangekomen. Werd netjes door tante post zonder extra kosten aan de deur afgeleverd. Nog even afwachten of er nog een rekening van de belasting ed. komt.

Zo uit de doos klonk die al wat mooier dan mijn Denon CDP 755AR.
Ik heb inmiddels al een paar NOS GE buisjes liggen, maar ga er eerst eens met de originele buisjes naar luisteren.

Upgraden kan altijd nog.
Musiclover

Bericht door Musiclover »

Een vraagje over mijn MHZS 33SE CD speler.

Sinds een paar maanden ben ik in het gelukkige bezit van een MHZS 33SE. Die heeft tot nu toe probleemloos gespeeld, maar de laatste weken ervaar ik problemen met de speler.
Als ik hem een tijdje heb gebruikt dan loopt hij soms vast bij het verwisselen van een CD. De speler reageert nergens meer op. Het enige dat dan nog helpt is hem uitzetten en weer aanzetten. Vergelijkbaar met het vastlopen (Blue screens van Windows).

Heeft één van jullie een idee waar dit door komt en wat er aan te doen is, want dit is toch wel erg hinderlijk in het gebruik.
De speler is (nog) niet gemodificeerd. Alleende originele buizen zijn vervangen door een setje NOS GE buizen.

Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen.
]eep
Contacteer:

Bericht door ]eep »

Ik zou het zo niet weten, maar mss krijg je eerder antwoord als je het hier even vraagt. Koifarm weet dat vast wel.
Plaats reactie