The Ike, de bouw/ontwikkeling van een HT mini monitor

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

ApaX
Berichten: 150
Lid geworden op: zo 05 feb 2006, 12:53

Bericht door ApaX »

Na flink wat klooien met mijn eigen metingen en de metingen van zaph kom ik er achter dat de parameters behoorlijk verschillen, ik kom er achter dat in boxsim beide parameters nagenoeg de zelfde resultaten geven en dat komt ook heel aardig overeen met de metingen.

Het volgende test kastje gaat het worden: Vb 3,7 liter, Fb 86 Hz, Ca. 50% vulling met dempmateriaal. Baspijpje word 4,5 cm diameter ipv 3,2.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”