hout omgeving Delft

't Houtwormen forum. Ook voor metaal, poly, en andere materialen.
Hier gaat t over de technieken, niet de tools zelf

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
niels
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 19 mar 2008, 8:56
Locatie: Delft

hout omgeving Delft

Bericht door niels »

Ik liet tot nu toe mijn hout zagen bij tophout in Rotterdam. op een halve mm precies, mooi mdf en slechts 50% duurder dan de scheefgezaagde platen van de bouwmarkt. Het lijkt erop dat het erg druk is nu. Weet iemand een andere goede leverancier in de buurt van Deflt?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

de Westerhouthandel te R'dam heeft erg veel soorten plaatmateriaal van mooie kwaliteit (ook redelijk wat fineer, gefineerde platen, en echt hout hebben ze). wat laten zagen heb ik daar nooit, maar ik heb t voorgevoel dat t wel goed zal zitten. goedkoop zijn ze overigens niet
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Bericht door RobertD »

Een collega van mij is heel tevreden over de Hubo in Rijswijk.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

RobertD schreef:
Een collega van mij is heel tevreden over de Hubo in Rijswijk.
Mmm, die heb ik gezien idd.
Was er nogal huiverig voor, omdat die in Delft wel slecht is.

Daar hebben ze het niet zo op veiligheid enzo.
(en hij was nogal prijzig)
RoelHV
Berichten: 43
Lid geworden op: za 24 jun 2006, 13:32
Locatie: Utrecht

Bericht door RoelHV »

Ik moet zeggen dat ik mijn hout altijd bij de Hubo in Delft laat zagen, en als je ze verteld wat je maakt krijg je heel mooi gezaagd hout. Prijs is iets hoger dan de gamma e.d..
Gebruikersavatar
niels
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 19 mar 2008, 8:56
Locatie: Delft

Bericht door niels »

ik ben uiteindelijk naar de HUBO gegaan. In tegenstelling tot de Gamma hebben ze daar wel de apparatuur om precies te zagen. Ik was 37,50 kwijt voor één plaat 18mm in mootjes en nog wat los grut 12mm en 15mm. zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Gebruikersavatar
indoubt
Berichten: 1352
Lid geworden op: vr 29 apr 2005, 0:17
Locatie: Sweet lake city

Bericht door indoubt »

voor wat meer speciaal spul kun je ook naar de Houtlijn, deze zit tussen Pijnacker en Berkel
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

wat voor speciaal spul doel je op?

ik heb ze wel zien zitten, maar nog nooit naar binnen gegaan... mss toch maar eens langs fietsen
Plaats reactie