nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Bericht door Juoigâ »

Na de succesvolle W6-1530 komt Tangband nu ook met een klein coaxiaal chassis: de W3-1723SA.

Ook deze coaxiaal is een "echte" met de accoustische centra van de tweeter en de mid in het zelfde vlak. Net als z'n grote broer heeft de W3-1723SA een waveguide bij de tweeter om de interferentie tussen de hoge tonen en het bewegende membraan van de mid te minimaliseren.

En dat alles voor de prijs waar je normaal slechts een tweeter of een mid voor hebt 8)
Bijlagen
W3-1723.pdf
het datasheet
(404.38 KiB) 128 keer gedownload
is dat een nette coax of of dat een nette coax?
is dat een nette coax of of dat een nette coax?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

zo, dat duurde een tijd voor er een leuk ontwerp kwam met deze coax. in de jongste Hobby Hifi (6/2009)
Bijlagen
Spiralino TL (desktop TL met coax uit de HH).jpg
unrealistic
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 24 dec 2012, 12:01
Locatie: Zeist

Re: nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Bericht door unrealistic »

ik heb deze drivers van MP gekocht en wil de Spiralino gaan bouwen.

Nu kom ik nergens de tekeningen met de W3-1723 tegen alleen die met de breedbander.
Dat is deze:https://popl.nl/8400538151f9c92a701.pdf
Is deze kast hetzelfde?

Zijn anders de tekeningen ergens online te vinden?
Om nou een oude Hobby Hifi per post op te laten sturen voor één artikel is ook weer zo wat.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Bericht door Shadow »

Kast is hetzelfde idd.
filter-spiralino_244059.png
Bovenstaande is de eerste hit op google als ik zoek op 'spiralino weiche'
unrealistic
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 24 dec 2012, 12:01
Locatie: Zeist

Re: nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Bericht door unrealistic »

Het filter heb ik gevonden.
Ik kan nu ook met de kast aan de slag.

Bedankt!
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Bericht door Shadow »

Mocht je je echt vervelen dan kan ik je aanraden de DT3W na te bouwen, die is wel een stapje kostbaarder maar je maakt wel stappen in kwaliteit;
P1040234.JPG
P1040234.JPG (45.76 KiB) 1038 keer bekeken
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Bericht door bas focal m180 »

Shadow schreef:
Mocht je je echt vervelen dan kan ik je aanraden de DT3W na te bouwen, die is wel een stapje kostbaarder maar je maakt wel stappen in kwaliteit;

P1040234.JPG
Dit zijn volwaardige (pc) speakers die naast goed klinken ook echt laag voortbrengen.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Bericht door Henkjan »

Wij van WC eens kunnen hetbdaar alleen maar mee ens zijn :mrgreen:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Bericht door Shadow »

Even inloggen als je alter-ego O:)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Bericht door Henkjan »

Shadow schreef:
Even inloggen als je alter-ego O:)
neu, ik sprak als onwerper van de dt3w.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: nieuwe 3" coaxiaal van tangband

Bericht door Shadow »

Oh ja die is er ook nog :lol:
Plaats reactie