hallo mensen.
ik heb op diverse site's en forums gelezen over de goede eigenschappen van de rsq8p.
dat die speaker te weinig word gebruikt maar nog steeds in de hadel is.
nou is mijn vraag zouden er mensen ontwerpen kast filter mij kunnen toe sturen.
zodat ik een mooi kast/filter kan bouwen.
en er veel plezier van kan hebben.
alvast bedankt.
groetjes martin.
rsq8p ontwerp
Moderator: Beheerdersteam

