Denon AVR2802 defect?
Moderator: Beheerdersteam
Denon AVR2802 defect?
Hallo,
Ik heb een Denon AVR2802 receiver inmiddels al meer dan een half jaar defect in de kast staan. Volgens een lokale electroworld (zij hebben de receiver doorgemeten) is de processorchip defect en volgens hun is daar niet meer aan te komen...
Is er iemand die hier verstand van heeft en misschien een mogelijke oplossing weet om de receiver weer werkend te krijgen?
Groet,
Niels
Ik heb een Denon AVR2802 receiver inmiddels al meer dan een half jaar defect in de kast staan. Volgens een lokale electroworld (zij hebben de receiver doorgemeten) is de processorchip defect en volgens hun is daar niet meer aan te komen...
Is er iemand die hier verstand van heeft en misschien een mogelijke oplossing weet om de receiver weer werkend te krijgen?
Groet,
Niels
Ok! Ik heb contact gehad met de technische dienst van Penhold. Het DSP-board is niet meer leverbaar, dus mijn receiver is niet meer te herstellenEdo schreef:Je contact op kunnen nemen met de importeur van Denon, misschien dat die een adres kunnen geven waar ze er eens naar kunnen kijken.
Of ergens een service-centrum hebben.
PENHOLD B.V.
Poppenbouwing 58
4191 NZ Geldermalsen
NETHERLANDS
Ik heb normaal gesproken wel goede ervaring met deze Electroworld. Zij hebben echt een eigen technische dienst.RobertD schreef:De locale Elektroworld iets doormeten?
Sorry, dat gaat er bij mij niet in....
Wat gebeurt er als je het apparaat inschakelt?
De receiver lijkt ogenschijnlijk gewoon te werken, echter er komt geen geluid uit. Het display werkt normaal, je kunt gewoon in menu's instellingen veranderen enz..., maar er komt geen geluid uit
Maar ik baal er behoorlijk van, want dit was gewoon een hele fijne receiver met erg goed geluid in combinatie met m'n speakers.