Tangband W3-871 beter dan de Omnes Audio BB3.01
Moderator: Beheerdersteam
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Tangband W3-871 beter dan de Omnes Audio BB3.01
Ik zit net even lekker de nieuwe HH te lezen, bekijk even de geteste breedbanders en wat valt op (buiten het feit dat er een huuuuge typfout is gemaakt bij de tangband)
Dat de w3-871 beter lijkt dan de bb3.01. (zeker in het (mid)laag gedeelte)
Nu kan ik even de oude metingen van die beide drivers niet meer vinden, maar ik vond het wel heel erg typisch te noemen ?
Dat de w3-871 beter lijkt dan de bb3.01. (zeker in het (mid)laag gedeelte)
Nu kan ik even de oude metingen van die beide drivers niet meer vinden, maar ik vond het wel heel erg typisch te noemen ?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
wees eens wat specifieker met "beter"....
btw: is dat deze HH:

die ik nog niet binnen heb, is al dik 2 weken uit zie ik op de site............
edit: dat van die typefout hadden ze zelf ook al door:
http://www.hobbyhifi.de/Aktuell/Korrekt ... /4_08.html
ik vind het totaal onbegrijpelijk dat er elke keer zoveel blunders gemaakt worden.... gewoon kwestie van goede check procedure...
btw: is dat deze HH:

die ik nog niet binnen heb, is al dik 2 weken uit zie ik op de site............
edit: dat van die typefout hadden ze zelf ook al door:
http://www.hobbyhifi.de/Aktuell/Korrekt ... /4_08.html
ik vind het totaal onbegrijpelijk dat er elke keer zoveel blunders gemaakt worden.... gewoon kwestie van goede check procedure...
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Ik zal ze even onder de scanner leggenHenkjan schreef:nog lager? want de BB3.01 is al erg goed (boven de 300Hz dan). Kan je de grafieken eens posten?b_force schreef:Beter in de zin van betere vervorming
**censuur** dan is die van mij dus alweer zoek in de postb_force schreef:Ik heb die van mij 1,5 week geleden ofzo gekocht.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Als TB een onderlinge spreiding tussen drivers kent zoals elders werd opgemerkt, zijn de uiteenlopende meetresultaten van K&T en HH nog niet zo vreemd. Terwijl ik dit schrijf (ben niet zo snel
) haalt B-force het fabricageproces trouwens ook net aan. Daarnaast geloof ik dat beide bladen anders meten, want er zijn me al vaker verschillen opgevallen... volgens mij ondermeer bij een HDS182PP en een SPH-1xxKEP. Dat zou dan betekenen dat de testresultaten van beiden niet exact 1:1 met elkaar te vergelijken zijn.
Persoonlijk zou ik uit die laatste test nog geen harde conclusies durven trekken. Misschien doet een volgende driver het wel weer iets minder als de OA.
Persoonlijk zou ik uit die laatste test nog geen harde conclusies durven trekken. Misschien doet een volgende driver het wel weer iets minder als de OA.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Je mag volgens mij prima kopiëren mits je er bij zet van wie het origineel is en waar de copyrights liggen. (dat geldt sowieso wel voor illustraties)
Zo lang er maar winst mee wordt gemaakt
De rechten zijn dus volledig van hobby hifi en als mensen meer willen weten over de drivers of modellen ervan moeten ze het blad kopen.
Wat ik dus in feite wel kan doen, is enkel de grafieken laten zien van het desbetreffende artikel.
Zijn mensen er in geïnteresseerd, dan kunnen ze het artikel kopen bij Hobby Hifi.
Zo lang er maar winst mee wordt gemaakt
De rechten zijn dus volledig van hobby hifi en als mensen meer willen weten over de drivers of modellen ervan moeten ze het blad kopen.
Wat ik dus in feite wel kan doen, is enkel de grafieken laten zien van het desbetreffende artikel.
Zijn mensen er in geïnteresseerd, dan kunnen ze het artikel kopen bij Hobby Hifi.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
grafiekje zal geen probleem zijn, hele blz zijn dat wel.
copieren mag voor eigen gebruik, maar niet openbaar maken zoals hier gebeurde. commercieel of niet commercieel heeft er niets mee te maken.
ik lette ff niet op, maar als mods moeten we hier streng op zijn, we zouden het 1e forum niet zijn dat vervelende brieven van advocaten ontvangt
copieren mag voor eigen gebruik, maar niet openbaar maken zoals hier gebeurde. commercieel of niet commercieel heeft er niets mee te maken.
ik lette ff niet op, maar als mods moeten we hier streng op zijn, we zouden het 1e forum niet zijn dat vervelende brieven van advocaten ontvangt
Bart, álle rechten van dit soort publicaties zijn voorbehouden. Ook van delen van artikelen. Echter, hoe meer je laat zien hoe meer aandacht je trekt, hoe vervelender dus ook eventuele "signalen" kunnen worden. Hobby Hifi zal het een en ander door de vingers zien, zeker als het er maar kort staat, maar daar moeten we maar even niet van uit gaan.
Daarnaast hebben we natuurlijk respect voor iemands werk en bron van inkomsten, blabla.
Daarnaast hebben we natuurlijk respect voor iemands werk en bron van inkomsten, blabla.
In het blad word duidelijk gesteld dat NIETS mag worden gekopieerd, verspreid bla bla bla zonder uitdrukkelijke toestemming. Dus, mocht je die hebben, zupergeil want dan kunnen we het hier publiceren. Zo niet, dan niet. En dat geld ook voor foto's etc. etc.b_force schreef:Je mag volgens mij prima kopiëren mits je er bij zet van wie het origineel is en waar de copyrights liggen. (dat geldt sowieso wel voor illustraties)
Zo lang er maar winst mee wordt gemaakt
Wowly
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Het zou mooi zijn als ze er hetzelfde over denken, maar ik denk dat ik weet dat ik het antwoord al ken.
Was zoiets trouwens al niet eerder gevraagd door iemand op dit forum?
Eigenlijk maakt het niet eens uit of ze dat wel of niet vermelden.In het blad word duidelijk gesteld dat NIETS mag worden gekopieerd, verspreid bla bla bla zonder uitdrukkelijke toestemming.
WikiPedia schreef:
- Auteursrecht is automatisch, in elk geval in de (vele) landen die de Conventie van Bern ondertekend hebben: zodra iemand een werk maakt, rust daar in die landen auteursrecht op.
- Vermelden of een werk auteursrechtelijk beschermd is, b.v. met het symbool ©, verandert niets aan de beschermde status; het is alleen handig voor de duidelijkheid.
- .....
Ik denk zomaar van niet.b_force schreef:Volgens mij hebben ze dan zo gratis reclame![]()
en zullen ze er heel blij mee zijn
Deze mensen/HH verdienen hun geld met het genereren van content. Dat moet per eenheid verkocht worden aan mensen die het op geen andere manier kunnen verkrijgen. Of jouw publicatie van hun content werkelijk in hun verkoopcijfers snijdt of niet laten we maar even in het midden, het concept zal ze tegen staan.

