Hallo ik heb een vraag over mijn marquant autoradio
het is een mooi marquant MCR-678 maar hij doet het niet.
ik snap niet waarom hij het niet doet want volgens mij heb ik alles goed aangesloten. En hoe kun je deze radio resetten?? Als je foto's nodig hebt zeg maar even. alvast bedankt
mvg Bas[/img]
marquant autoradio
Moderator: Beheerdersteam
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Noemen ze dat geen hard-reset? 
--
@Bas, vaak zit achter het afneembare front een klein resetknopje.
Wil je het zeker weten, dan zou je eigenlijk eens moeten informeren op een forum voor autohifi. Op zulke forums wordt veel met autoradio's gewerkt, en hier nauwelijks omdat eigenlijk niemand een zelfgebouwde autoradio heeft. Daarom is de kans veel groter dat je daar iemand treft die ook een Marquant heeft... of die jouw radio in elk geval kent. Heb je dat al eens geprobeerd?
--
@Bas, vaak zit achter het afneembare front een klein resetknopje.
Wil je het zeker weten, dan zou je eigenlijk eens moeten informeren op een forum voor autohifi. Op zulke forums wordt veel met autoradio's gewerkt, en hier nauwelijks omdat eigenlijk niemand een zelfgebouwde autoradio heeft. Daarom is de kans veel groter dat je daar iemand treft die ook een Marquant heeft... of die jouw radio in elk geval kent. Heb je dat al eens geprobeerd?
-
zelfbouwbas
- Berichten: 2
- Lid geworden op: za 07 jun 2008, 20:03

