HEZB 2008 op zondag 8 juni.

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

b_force schreef:
weet je toevallig ook een site voor het belgisch trein net
Treininfo voor belgische treinen op http://www.nmbs
Om naar Schilde te komen kies je best Antwerpen Centraal.
Daar neem je één van volgende bussen.
41.0 Turnhout
41.0 Schilde
41.1 Halle
41.2 St Job
41.3 gaat ook naar Schilde, maar maakt een kleine omweg.

Je stapt af de eerste halte in Schilde na de halte van Molenheide in Wijnegem.
Die halte noemt Kasteeldreef, dat is de derde halt na de brug.
Die halte is dan ook aan het begin van onze straat.
Daarmee zou het moeten lukken Bart, mocht dat niet het gevan zijn dan bel je maar en zorgen wij wel voor VIP transport 8) .

Ed.
Gebruikersavatar
fluppie
Berichten: 871
Lid geworden op: di 27 nov 2007, 21:48

Bericht door fluppie »

asterduc schreef:
b_force schreef:
weet je toevallig ook een site voor het belgisch trein net
Treininfo voor belgische treinen op http://www.nmbs
Om naar Schilde te komen kies je best Antwerpen Centraal.
Daar neem je één van volgende bussen.
41.0 Turnhout
41.0 Schilde
41.1 Halle
41.2 St Job
41.3 gaat ook naar Schilde, maar maakt een kleine omweg.

Je stapt af de eerste halte in Schilde na de halte van Molenheide in Wijnegem.
Die halte noemt Kasteeldreef, dat is de derde halt na de brug.
Die halte is dan ook aan het begin van onze straat.
Daarmee zou het moeten lukken Bart, mocht dat niet het gevan zijn dan bel je maar en zorgen wij wel voor VIP transport 8) .

Ed.
Bij deze is B_force zijn vervoerprobleem opgelost en hoeft hij geen kennis te maken met ons crappy OV :D !
Laatst gewijzigd door fluppie op do 05 jun 2008, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

Hans Nootdorp schreef:
Porcino schreef:
Vandaag de bestelling telefonisch doorgegeven naar Uppsala:
......
* 1 portie verse havenkreeftjes
Schuilhaven.... of parkeerhaven......? :?
Wat dacht je van luchthavenkreeftjes? Die zijn al gevuld... met een Zuid-Amerikaanse specialiteit. ;)
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

fluppie007 schreef:
... en hoeft hij geen kennis te maken met ons crappy OV :D !
let op je woorden, de fabrikant van de stoelen van ons openbaar vervoer zit mee aan de HEZB tafel!!!
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ed, ik weet een adresje waar ze heel erg lekkere rijst ketjap (of zoiets) maken. Zal ik daarvan wat meenemen? Ik ga morgen toch nog naar Weert om iets op te halen (Behringer FBQ) en kan dan nog wel ff naar die winkel toe...

Jan
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Wowly schreef:
ik weet een adresje waar ze heel erg lekkere rijst ketjap (of zoiets) maken.
rijst zie ik nu niet direct passen in het menu eigenlijk.
Gebruikersavatar
fluppie
Berichten: 871
Lid geworden op: di 27 nov 2007, 21:48

Bericht door fluppie »

asterduc schreef:
fluppie007 schreef:
... en hoeft hij geen kennis te maken met ons crappy OV :D !
let op je woorden, de fabrikant van de stoelen van ons openbaar vervoer zit mee aan de HEZB tafel!!!
Ik heb het niet over uitvoering van de bussen/treins/... zelf, maar op de uurregeligen en aansluitingen, het op tijd komen etc... . Hier in NL is dat allemaal weer beter geregeld ! Zelf achter gekomen sinds ik in Delft studeer. Lekker om 3-4 's nachts met de trein terug van A'dam naar Delft. Daar kan je in België van dromen.
Laatst gewijzigd door fluppie op do 05 jun 2008, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
marc.heijligers
Berichten: 342
Lid geworden op: vr 16 sep 2005, 13:54

Bericht door marc.heijligers »

Weer voorspelling voor Zondag van vandaag.
Bijlagen
Donderdag.png
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

asterduc schreef:
Wowly schreef:
ik weet een adresje waar ze heel erg lekkere rijst ketjap (of zoiets) maken.
rijst zie ik nu niet direct passen in het menu eigenlijk.
Dat komt omdat je het nog niet hebt geproefd.......Dit is buitengewoon lekker met wat sate, of salade oid.....
marc.heijligers
Berichten: 342
Lid geworden op: vr 16 sep 2005, 13:54

Bericht door marc.heijligers »

Update voorspelling.

M.
Bijlagen
Picture 3.png
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

In Zeeland wordt het morgen niet warmer dan 17 gr. Hier in de uiterst Zuid-Westelijke rand van Brabant (slechts een klein stukje boven Antwerpen) was het weer vandaag bijzonder sober, en kwam de thermometer niet boven de 15.5 gr uit. Er hangt momenteel ook heel wat regen in de lucht.

Hopelijk, en dat gun ik jullie van harte, zet deze dalende trend zich niet verder voort en pakt het weer Zondag gunstiger uit dan waar het nu naar uitziet. :?
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

heb het nog gezegd: een powerbuy voor kaarsen..........
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

audioot schreef:
heb het nog gezegd: een powerbuy voor kaarsen..........
pesioot! :lol:

Zondag is het weer gunstig, en daarmee uit.
Dat was trouwens één van de redenen dat we die dag hebben gekozen, dus het moet wel goed zijn!!!
Laatst gewijzigd door asterduc op vr 06 jun 2008, 23:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Net op de terugweg langs Luik gereden, jammer net te laat om een paar kg luikse pensen op te halen. Ach, niet getreurd, morgen is er nog een dag.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

asterduc schreef:
Zondag is het weer gunstig, en daarmee uit.
Dat was trouwens één van de redenen dat we die dag hebben gekozen, dus het moet wel goed zijn!!!
Ik had er natuurlijk nooit aan mogen twijfelen...
De weerman op de radio riep of schreef:
Morgen verandert er nog weinig, maar zondag breekt overal de zon door 8)
marc.heijligers
Berichten: 342
Lid geworden op: vr 16 sep 2005, 13:54

Bericht door marc.heijligers »

asterduc schreef:
Zondag is het weer gunstig, en daarmee uit.
Dat was trouwens één van de redenen dat we die dag hebben gekozen, dus het moet wel goed zijn!!!
Dat goede weer gaat ook komen! En zelfs al zou het druppelen, leuk gaat het toch wel worden!
Bijlagen
Zaterdag.png
vigier
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 12 sep 2004, 14:07
Locatie: Het reservaat

Bericht door vigier »

En intussen staat hier klaar:
- 4 stokbroden voor in de oven wit
- 1 stokbrood voor in de oven bruin
- 2 verse stokbroden (nou ja, van vandaag, morgen dus iets minder ;) )
- 6x Grimbergen Dubbel
- 6x Leffe Blond
- Rijtje Grolsch
- Rijtje Hertog Jan

De zon staat hier ook klaar, ik zal er wat van meenemen...
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Bericht door Geenius »

Ik heb 8 forelletjes in de koelkast liggen.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

kijk eens aan, dat lijkt allemaal goed te komen.

Count down is begonnen, 24 hours to go!

Ik vertrek nu om de Steaks op te halen.
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

dit kan niet anders dan goed komen met een dergelijke bende
hier staan 12 flesjes witte wijn en de crème de cassis ook te wachten
mvg
audioot
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Bericht door Hans Nootdorp »

Ineke is door mij op pad gestuurd voor inkoop van de Tzatziki-ingredienten. Aan mij ligt het dus niet :D :?
Laatst gewijzigd door Hans Nootdorp op za 07 jun 2008, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

In brabant is het nu aan het opknappen, ik denk dat het prima weer wordt morgen!!

Jan
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

En mijn Collier-t-shirt hangt ook te drogen voor morgen..

Kees
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Zo, zojuist heb ik een lading dikke heerlijke aardbeien geplukt bij mijn Opa. Lekker voor in de fruitsalade :D

De rest staat ook al klaar om verwerkt te worden.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

audiomanics schreef:
En mijn Collier-t-shirt hangt ook te drogen voor morgen..
jij gaat dus ook nog 'shoppen' neem ik aan!
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”