kunnen we er allemaal enkele branden om goed weer af te dwingen
HEZB 2008 op zondag 8 juni.
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Vandaag de bestelling met de slager besproken.
Hij heeft mij uitgenodigd volgende week zaterdag om mee de stukken te kappen. euhh, we zijn DIY'ers voor iets, toch!
Ik ben net nog snel naar de fokkerij gemotorfietst voor enkele fotos, maar de kudde was reeds binnen.
Ik had echter geluk want er waren nog 2 weien waar enkele koeien stonden te grazen.
Dit zijn enkele dieren die voor het fokken worden gebruikt.
Dit is nog niet de meest imposante Bull die ik daar heb gezien, maar het geeft al wel de indruk dat dit prijsdieren zijn.
De foto is niet al te best omdat ze nogal ver in de wei stonden. Ik heb optisch en digitaal volledig moeten inzoemen met de camera steunend op de motor.
Hij heeft mij uitgenodigd volgende week zaterdag om mee de stukken te kappen. euhh, we zijn DIY'ers voor iets, toch!
Ik ben net nog snel naar de fokkerij gemotorfietst voor enkele fotos, maar de kudde was reeds binnen.
Ik had echter geluk want er waren nog 2 weien waar enkele koeien stonden te grazen.
Dit zijn enkele dieren die voor het fokken worden gebruikt.
Dit is nog niet de meest imposante Bull die ik daar heb gezien, maar het geeft al wel de indruk dat dit prijsdieren zijn.
De foto is niet al te best omdat ze nogal ver in de wei stonden. Ik heb optisch en digitaal volledig moeten inzoemen met de camera steunend op de motor.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
nee hoor.
De onze staat er nml niet meer bij!
Zijn plaats is nu leeg!
Vlees moet net als goede kaas en wijn, belegen zijn. Heb ik ooit ergens gelezen. Zal het zaterdag aan DE specialist ter zake, vragen. Als hij communicatief genoeg is krijg je de volle uitleg met alle details zondag te horen! Misschien komt deze meesterslager het tijdens de HEZB zelf vertellen.
Ed.
De onze staat er nml niet meer bij!
Zijn plaats is nu leeg!
Vlees moet net als goede kaas en wijn, belegen zijn. Heb ik ooit ergens gelezen. Zal het zaterdag aan DE specialist ter zake, vragen. Als hij communicatief genoeg is krijg je de volle uitleg met alle details zondag te horen! Misschien komt deze meesterslager het tijdens de HEZB zelf vertellen.
Ed.
Dat zal met het uitsterven te maken hebben zoals dat gebruikelijk is bij konijnen slachten.Heeft invloed op de smaak denk ik.asterduc schreef:nee hoor.
De onze staat er nml niet meer bij!
Zijn plaats is nu leeg!![]()
Vlees moet net als goede kaas en wijn, belegen zijn. Heb ik ooit ergens gelezen. Zal het zaterdag aan DE specialist ter zake, vragen. Als hij communicatief genoeg is krijg je de volle uitleg met alle details zondag te horen! Misschien komt deze meesterslager het tijdens de HEZB zelf vertellen.![]()
Ed.
- robbiedobbie
- Berichten: 231
- Lid geworden op: ma 19 sep 2005, 21:21
- Locatie: antwerpen
-
erik van voorst
- In memoriam †
- Berichten: 23
- Lid geworden op: do 23 jun 2005, 13:42
Daar hebben ze kasten voor gemaaktasterduc schreef:en dat zeg je nu pas!Wowly schreef:Hoe langer het uitsterven des te malser het vlees....
Jan
Zonde dat die datum al vast ligt, anders hadden we hem eind augustus of zo kunnen organiseren, dan was het vlees nog malser!
Ziet er bbq der bbq waardig uit...daar wil ik wel 1 glaasje wijn bij drinken ondanks het terugrijden....
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
sorry, maar de lijst is vol en de wachtlijst lang.anonamemouse schreef:is er nog een plekje op de reserve lijst?
Volgend jaar zou ik het misschien anders willen aanpakken want ik vind het rot om inschrijvingen te weigeren. Zelfs jongens die hier geregeld over de vloer komen staan nu op de wachtlijst en dat geeft mij geen goed gevoel. Maar afspraken zijn afspraken.
Volgend jaar misschien een groot festijn, wie weet!
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Gaat nog meer Blond vee kosten dan........asterduc schreef:Volgend jaar misschien een groot festijn, wie weet!
Overigens hoop ik dat dat verhaal over het uitsterven niet klopt; houden we geen Blonde Aquitain meer over.
Bij ons in Nootdorp heet het besterven...
En glaasje rode wijn komt wel goed; nemen we ook mee uit Nootdorp. Als ik Ineke naar de winkel gestuurd krijg. Misschien haar nog wat beloven.... Helpt vast wel.
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
