[GESLOTEN] Animo voor impedantie box
Moderator: Beheerdersteam
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
min of meer wel, echter (dat had ik je volgens mij al eerder verteld) zit er nu een vaste verzwakker in, dus dat scheelt weer een schakelaar.
Als je een soundcard neemt met ingebouwde pre-amp kun je de imp-box simpel gewoon op een line-in aansluiten en je mic op de mic ingang.
Kanaal switchen zul je dan met de software doen van je geluidskaart denk ik.
Ik weet niet precies welke kaart je gaat nemen, maar werken gaat het wel
Als je een soundcard neemt met ingebouwde pre-amp kun je de imp-box simpel gewoon op een line-in aansluiten en je mic op de mic ingang.
Kanaal switchen zul je dan met de software doen van je geluidskaart denk ik.
Ik weet niet precies welke kaart je gaat nemen, maar werken gaat het wel
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
http://www.m-audio.com/products/en_us/M ... -main.htmlb_force schreef:Ik weet niet precies welke kaart je gaat nemen,
mooib_force schreef:maar werken gaat het wel
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
lees eens goed
Er komt GEEN schakelaar op.
Simpelweg omdat het anders echt teveel werk wordt. 10 boxjes in serie productie maken is een hoop werk kan ik je vertellen.
In feite heb je ook geen bypass schakelaar nodig, aangezien je ook gewoon direct op je versterker kan aansluiten.
En de verzwakker heb je altijd nodig.
Maar ik zou liever voor een goede degelijk schakelaar gaan, dan NOG een extra connector. Schakelaar werkt veel gebruiksvriendelijker.
Er komt GEEN schakelaar op.
Simpelweg omdat het anders echt teveel werk wordt. 10 boxjes in serie productie maken is een hoop werk kan ik je vertellen.
In feite heb je ook geen bypass schakelaar nodig, aangezien je ook gewoon direct op je versterker kan aansluiten.
En de verzwakker heb je altijd nodig.
Maar ik zou liever voor een goede degelijk schakelaar gaan, dan NOG een extra connector. Schakelaar werkt veel gebruiksvriendelijker.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Het bouwen gaat gestaag verder.
We zijn bijna klaar en er moeten nog een paar dingen gefixt worden.
Ook zijn we bezig met een ontwerpje voor een sticker die bovenop komt (waar oa opstaat waar welke connector voor is en wat de weerstand is ed) en er wordt heel misschien een kleine handleiding geschreven.
Ik moet nog even kijken of ik die handleiding hier op ZBA zet of bij elk boxje lever.
We zijn bijna klaar en er moeten nog een paar dingen gefixt worden.
Ook zijn we bezig met een ontwerpje voor een sticker die bovenop komt (waar oa opstaat waar welke connector voor is en wat de weerstand is ed) en er wordt heel misschien een kleine handleiding geschreven.
Ik moet nog even kijken of ik die handleiding hier op ZBA zet of bij elk boxje lever.