ZBA-luisterdag Breda IV Inschrijvingen GESLOTEN, wachtlijst

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Tommy
Berichten: 296
Lid geworden op: do 15 feb 2007, 10:45
Locatie: Noordwijk

Bericht door Tommy »

Yesssssss; I'm in! :D
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Je ziet, het loont om op de wachtlijst te komen. Met zoveel inschrijvingen kan het welhaast niet anders dan dat er afzeggingen komen. Ik geloof dat er nog geen afzegging is van iemand die het NIET erg vond.......

Wowly
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

Tsja, iemand die zich aanmeldt en het vervolgens NIET erg vindt dat ie niet kan komen, zou hier meteen vanaf gekickt moeten worden :D :D :D
De Timmerman
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 13:13
Locatie: Maassluis

Bericht door De Timmerman »

Helaas voor mij, gelukkig voor iemand anders moet ik ook afzeggen..... :( :( :(
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Vanaf hoe laat en tot hoe laat is het? Misschien handig om dat er bij te zetten in het hoofdtopic. Misschien ook handig om te vermelden dat het dit keer op een zaterdag is.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Het is altijd op een zaterdag geweest :lol:

De tijd om te starten zal waarschijnlijk 9 uur zijn, evt mogen de mensen met apparatuur wat eerder komen, maar dat moet ik nog even zien te regelen. Hou de topics goed in de gaten deze week, er gaat een hoop gebeuren voorafgaand an de luisterdag.

Heb je vervoer kunnen regelen voor jou open baffle's, man wat zou ik die eens graag willen horen! en ik denk dat ik niet de enige ben....... :P

Jan
xmax
Berichten: 20
Lid geworden op: do 05 apr 2007, 21:58
Locatie: hilversum

Bericht door xmax »

Ik wilde even doorgeven dat ik niet kan komen omdat ik dan midden in mijn examens zit.

Eerst ging er van uit dat het wel zou lukken om naar de luisterdag te komen maar ik denk dat het toch verstandiger is om niet te gaan.

Ik hoop dat ik hiermee iemand anders blij kan maken met een plaats.

Groet,
Xmax
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Een extra tipje.

zorg dat het dag programma op tijd er op staat en dat ze op tijd uitgeprint zijn (desnoods wil ik het wel printen als je geen tijd hebt)

:)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik heb net al wat voorbereid, check de eerste posts maar!
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Mijn middentoners zijn ter observatie opgestuurd naar Visaton, omdat ik een soort vervorming in het mid had. Als ze op tijd terug zijn, wil ik de speakers we meenemn. Ik ga het overigns niet redden er om 9 uur al te zijn. Dat wordt waarschijnlijk wel na half 11.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Zijn dat die visaton's? Die heb ik nog 4 liggen......Als je wil neem ik er mee voor je??? (eager to hear those OB's)

Jan
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Wowly schreef:
Zijn dat die visaton's? Die heb ik nog 4 liggen......Als je wil neem ik er mee voor je??? (eager to hear those OB's)

Jan
Haha... Ik zal 's even kijken. Het ligt er aan welke van de twee auto's ik kan meekrijgen. Op de terugweg zal ik namelijk ook de dipoolbasframes van Jeroen mee moeten krijgen.
Gebruikersavatar
jantje-secuur
Berichten: 943
Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
Locatie: Haarlem

Bericht door jantje-secuur »

Ik heb zojuist de vrouw van de vriend die ik mee zou nemen - simsatit - gesproken, en die moest zijn zakenreis met nog twee weken verlengen. Die kan ik dus niet meenemen. Zelf kom ik uiteraard wel.
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Bericht door anonamemouse »

Martijn M schreef:
Ik ga het overigns niet redden er om 9 uur al te zijn.
ik ook... 9 uur is wel erg positief voor een zaterdag. ik mis dus de eerste klooi stint.
Tweety
Berichten: 138
Lid geworden op: za 22 okt 2005, 23:11
Locatie: Helmond

Bericht door Tweety »

Hmm, wordt spannend. Ik sta inmiddels nu nog maar als enige op de wachtlijst.

Ik ben voor mijn werk de komende dagen in Tsjechie. Vrijdag kan ik hier weer eens kijken of er inmiddels dan een plaatsje voor mij is :roll:

Afijn ik wacht dus nog maar ff af :?

Groetjes,
Wido
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

je zit er al in Wido!! Je bent van harte welkom!

Jan
Tweety
Berichten: 138
Lid geworden op: za 22 okt 2005, 23:11
Locatie: Helmond

Bericht door Tweety »

O gaaaaaaaaaaff :D :D :D :D :D

Deze reactie had ik trouwens helemaal niet zo snel verwacht :oops:


Bedankt,

Groetjes,
Wido
Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Bericht door Martijn H »

Hoi Wowly,

Ik moet een wijziging doorgeven van de tijd dat ik aanwezig kan zijn. Ik zou graag tot het eten willen blijven en de avond overslaan.

mvg,

Martijn
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

tot en met het eten? of tot het eten?, je mist het leukste!

Jan
Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Bericht door Martijn H »

Wowly schreef:
tot en met het eten? of tot het eten?, je mist het leukste!

Jan
haha ik geloof je meteen. Ik rij echter met interficior heen en weer vanuit Amsterdam. Rond 1800 moet ik dus weer weg. Ik hoop dat de eerste 9 uur ook iets leuks te bieden hebben! :wink:
Gebruikersavatar
Soundexcel
Berichten: 1079
Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
Locatie: Zeist

Bericht door Soundexcel »

Wegens gekkenhuis in TV land moet ik met grote tranen mijn plekje afstaan.
Hopelijk kan ik iemand anders er mee blij maken.
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Soundexcel schreef:
Wegens gekkenhuis in TV land....
Bij jullie ook al... :)
FFF
Berichten: 144
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 20:04
Locatie: Tilburg

Bericht door FFF »

Helaas moet ook ik me afmelden voor de DIY dag... :(

Sorry dat ik zo laat ben, komen wat dingen tussendoor die ik niet uit kan stellen.

Wellicht een kans voor een liefhebber die te laat was.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Hmm, ik zie toch voor mijn zin veel te veel afmeldingen. Zoals duidelijk is gesteld is het NOT DONE om je af te melden. Iedereen heeft erg ruim van tevoren kunnen plannen. Wat vervelend is dat degene die afmelden een plaats bezet hebben gehouden al die maanden, waardoor anderen afgeschrikt zijn zich aan te melden. Dit merk ik aan de manier waarop mensen zich alsnog aanmelden ondanks dat de plaatsen vergeven waren. Ze geven aan dat ze zich wat opgelaten voelen maar wel zo brutaal willen zijn toch te proberen erin te komen. Een wachtlijst van 6 personen moedigt daarbij ook niet aan om er nog op te willen staan, de kans om nog mee te kunnen doen lijkt dan erg klein, zoals degene die zich op de wachtlijst zetten ook aangeven.

Ik begrijp dat er belangrijkere zaken in het leven zijn dan een dagje met je eigen hobby bezig zijn, maar schrijf dan niet al lang van tevoren in als je niet ZEKER weet dat je kunt komen. Ik heb legio PM's gehad van mensen die zich niet inschreven omdat ze dachten (nog) niet aan de afspraak (inschrijven is inblijven) te kunnen voldoen, waarvan ik er enkele verdenk dat ze nu niet meer kunnen komen omdat ze de datum niet konden vastleggen......

Daarom, afzeggen is NOT DONE. Vanwege het feit dat dat niet de afspraak is, maar ook vanwege het feit dat je het andere erg lastig maakt om mee te kunnen doen. Dus het excuus: "is er plaats voor een ander" is een betrekkelijk zwak argument.

Ik wil niet mensen die nu afzeggen persoonlijk even "pesten" oid, maar zou wel willen aangeven dat mijn regel: afzeggen is NOT DONE ook een reden heeft, en voornamelijk voor het feit dat ik de dag toegankelijk wil houden voor iedereen, en niet alleen voor degene die snel een plaats "reserveren".......

Wowly

PS: mocht deze post als een beetje mopperend overkomen, dan is dat goed gezien. Maar goed, iedereen moet natuurlijk zijn eigen prioriteiten stellen....... :x
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Wowly, ik begrijp je ongenoegen, maar sommige dingen kun je gewoon niet van te voren weten. Als mensen onverwacht moeten werken die dag of er iets anders onverwachts tussen komt dan kunnen die mensen er toch echt niet veel aan doen lijkt me.

Helaas zijn dingen nu eenmaal nooit zeker. Er kan altijd wat tussendoor komen....

Ik had er waanzinnig graag bij willen zijn en vind het ook echt super jammer dan ik er niet ga zijn, maar dat is nu eenmaal niet anders. Ik vind dat het ook erg rot gepland is zo (niet van jullie kant overigens), maar in mijn geval is het iets waarvan ik het echt niet kan maken om er niet bij te zijn... En als ik het allemaal veel eerder had geweten had ik me natuurlijk voor deze dag niet aangemeld.

Sorry Wowly...
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”