Subwoofer in reservewiel compartiment

't Houtwormen forum. Ook voor metaal, poly, en andere materialen.
Hier gaat t over de technieken, niet de tools zelf

Moderator: Beheerdersteam

Jan-Willem
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

Ik heb een reactie van Gobla met kant en klare kasten:
http://www.pimtensen.nl/shop_products.p ... top_id=228

Maar ik heb heeel snel even een plaat hout gepakt, bewerkt, de woofer erin geschroeft en even op de ruimte gelegd een foto staat hieronder.

Het geluid is best bagger, maar ik d8 dat het misschien beter zou worden als ik hem gepoort maak, en als ik de baffle goed vastzet (zit nu met 2klemmen vast)
Daarnaast wil ik de ruimte bekleden met bittumen ofzo.. nu trilt het te erg.

Ik wil eigenlijk niet zoveel tijd in de kist steken, maar dat zal wel moeten gebeuren bij m'n eerste kist. Tevens werd het een dure kist.

Zal het gaan werken?.. Welke bitumen moet ik nemen, waar kan ik ze kopen, en hoeveel kost het ongeveer?

edit: De behuizing toegevoegd
Bijlagen
Eenvoudig
Eenvoudig
Behuizing
Behuizing
sven

Bericht door sven »

Op je laatste foto zie ik het inlegstuk van de koffer waaronder het reservewiel zit. Leg deze op zijn plaats in de koffer en neem glasvezelmatten en polyesther. Verstevig hiermee dit inlegstuk helemaal en je hebt de ideaal passende kist voor in de touring. Enige werk dat je dan nog hebt is een bovenplaat maken, maar eigenlijk heb je die al. Door het gat in het midden komt waarschijnlijk een draadstang of iets dergelijks om het wiel vast te zetten. dit gat kan je eerst mee dicht polyesteren en er daarna een mooi rond gat in boren. Zo kan je dmv een rubber dichtring toch de kast dicht krijgen en ligt deze ineens goed vast. Hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is.

mvg
Sven
Plaats reactie