[ANIMO] Workshop meten en simuleren - MELDEN AUB!!!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
ehm mjah laat ik sowieso even een update geven.
Punt is dat ik het echt waanzinnig druk heb met school + verbouwen/klussen/huisje opknappen.
Dit heeft oa als resultaat dat ik weinig tijd heb om alles voor te bereiden + dat mijn kamer nog een puinhoop is.
Dit kwartaal heb ik het wel wat rustiger gelukkig, maar er is wel weer een aantal dingen die perse ingeleverd moet worden.
Ik zal even kijken en plannen hoe het loopt, dan laat ik meer weten
Punt is dat ik het echt waanzinnig druk heb met school + verbouwen/klussen/huisje opknappen.
Dit heeft oa als resultaat dat ik weinig tijd heb om alles voor te bereiden + dat mijn kamer nog een puinhoop is.
Dit kwartaal heb ik het wel wat rustiger gelukkig, maar er is wel weer een aantal dingen die perse ingeleverd moet worden.
Ik zal even kijken en plannen hoe het loopt, dan laat ik meer weten
Hé bart,
Als je er nu eens niet al te veel werk van maakt, maar op de luisterdag gewoon een qiuck en dirty demo-tje geeft. Ben je gelijk van de pressure af en heb je meer tijd over voor andere zaken zoals je huis en studie enzovoort. Hoeft niet veel voor te stellen, de meesten zijn al blij (tenminste ik) als ze al met ARTA om kunnen gaan.
Jan
Als je er nu eens niet al te veel werk van maakt, maar op de luisterdag gewoon een qiuck en dirty demo-tje geeft. Ben je gelijk van de pressure af en heb je meer tijd over voor andere zaken zoals je huis en studie enzovoort. Hoeft niet veel voor te stellen, de meesten zijn al blij (tenminste ik) als ze al met ARTA om kunnen gaan.
Jan
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
jah dat is waar.
Als iemand dan een laptopje mee kan nemen (ik heb standaard altijd usb stick bij me met de nodige zooi
)
Ik moet alleen nu zelf even bedenken hoe van alles ging, want tis inmiddels al een hele tijd geleden dat ik weer iets gemeten heb.
Heb voor die dingen niet veel tijd en mijn spullen zitten nog ergens in een verhuisdoos.
Maar de basis van ARTA, boxsim, speakerwokshop, winisd kan ik jullie wel redelijk uitleggen.
Als iemand dan een laptopje mee kan nemen (ik heb standaard altijd usb stick bij me met de nodige zooi
Ik moet alleen nu zelf even bedenken hoe van alles ging, want tis inmiddels al een hele tijd geleden dat ik weer iets gemeten heb.
Heb voor die dingen niet veel tijd en mijn spullen zitten nog ergens in een verhuisdoos.
Maar de basis van ARTA, boxsim, speakerwokshop, winisd kan ik jullie wel redelijk uitleggen.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Het idee is er nog steeds.
Reden dat het even stil was gelegd, is dat ik het waanzinnig druk had met school er verbouwingen.
Maargoed wat moet dat moet.
1e jaar zijn we iig goed doorgekomen en de vakantie gaan we flink klussen.
In die tussentijd even kijken of ik mijn ideeën weer verder kan oppakken
Reden dat het even stil was gelegd, is dat ik het waanzinnig druk had met school er verbouwingen.
Maargoed wat moet dat moet.
1e jaar zijn we iig goed doorgekomen en de vakantie gaan we flink klussen.
In die tussentijd even kijken of ik mijn ideeën weer verder kan oppakken
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Lijkt mij ook een heel tof plan!
Hoeveel mensen zijn er nu onderhand met een meetset en (in mijn geval weinig) kennis ?
Ik merk zelf dat het bij iedereen wel leeft, hoe meet mijn zelfbrouwsel nu, maar gezien het hoge prijskaartje wat aan een meetset hangt velen dit naast zich neer leggen.
(neemt ook niet weg dat er héél wat kennis bij komt kijken)
Hoeveel mensen zijn er nu onderhand met een meetset en (in mijn geval weinig) kennis ?
Ik merk zelf dat het bij iedereen wel leeft, hoe meet mijn zelfbrouwsel nu, maar gezien het hoge prijskaartje wat aan een meetset hangt velen dit naast zich neer leggen.
(neemt ook niet weg dat er héél wat kennis bij komt kijken)
-
Audio Soul
- Ook commercieel actief
- Berichten: 14
- Lid geworden op: vr 17 jul 2009, 21:59
- Locatie: CUIJK
- Contacteer:
Workshop meten en ontwerpen ( ligt dit stil? )
Hoi Audio compagnaten,
Ik ben sinds kort ingeschreven in dit leuke forum. Nu ik hier zaken lees over ontwerpen, meten etc. begint het alweer te kriebelen. Echter als ik de datums bekijk lijkt het e.a. stil te liggen of heb ik iets gemist?
IK hoor graag ieders reactie.
Ciao, Lucien
Ik ben sinds kort ingeschreven in dit leuke forum. Nu ik hier zaken lees over ontwerpen, meten etc. begint het alweer te kriebelen. Echter als ik de datums bekijk lijkt het e.a. stil te liggen of heb ik iets gemist?
IK hoor graag ieders reactie.
Ciao, Lucien
