HEZB 2008 op zondag 8 juni.
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
yep, mooi gedaan. Lijkt me een prima avator voor de HEZB.voodooless schreef:Misschien is deze wel leuk:
Rob Dingen zorgt voor de ijstaart en ik verwacht nog wel één of ander dessert.voodooless schreef:Ik wil trouwens wel iets van een salade of toetje maken? Als daar interesse naar is hoor ik het wel...
Rolph Smulders had een salade voorgesteld met een zeer pretentieus klinkende naam, die ik weer eens vergeten ben.
Het zal wat organiseren worden.
Laat de voorstellen maar komen, dan zien we vanzelf welke richting het uitgaat.
Porcino brengt 2 flessen van zijn beste wijn mee, ééntje voor de specialisten wijnproevers en ééntje voor de vrouwen als ik het goed begrepen heb!
Ed.
-
marc.heijligers
- Berichten: 342
- Lid geworden op: vr 16 sep 2005, 13:54
- robbiedobbie
- Berichten: 231
- Lid geworden op: ma 19 sep 2005, 21:21
- Locatie: antwerpen
ik geloof dat bier niet zo populair was vorig jaar.vigier schreef:Zal ik dan 1x mezelf, 2 kratten bier en 3 stokbroden meenemen?
Ik weet niet hoeveel er vorig jaar aan verschillende soorten drank is opgegaan, dus ik doe maar een gooi he...
wellicht beter om een paar flessen goeie wijn mee te nemen?
-
marc.heijligers
- Berichten: 342
- Lid geworden op: vr 16 sep 2005, 13:54
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Wijn is zeker niet verkeerd hoor, begrijp me goed.
Ik hou zeker van een lekker wijntje, maar bij echt warm weer waardeer ik toch meer een echt heel goed wit biertje, of (als het al wat koeler wordt 's avonds) een lekker duveltje, la chouffe, westmalle of brugse tripel (helaas is die laatste er niet echt meer)
Als ik met een beetje geluk naar mijn vader kan (heeft vakantie huisje in Ardennen), kan ik misschien nog wat echter Ardense ingrediënten meenemen
Ik hou zeker van een lekker wijntje, maar bij echt warm weer waardeer ik toch meer een echt heel goed wit biertje, of (als het al wat koeler wordt 's avonds) een lekker duveltje, la chouffe, westmalle of brugse tripel (helaas is die laatste er niet echt meer)
Als ik met een beetje geluk naar mijn vader kan (heeft vakantie huisje in Ardennen), kan ik misschien nog wat echter Ardense ingrediënten meenemen
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
update xls file met ORGANISATIE sheet en MENU sheet
http://home.scarlet.be/ss118438/HEZB%20 ... isatie.xls
http://home.scarlet.be/ss118438/HEZB%20 ... isatie.xls
- robbiedobbie
- Berichten: 231
- Lid geworden op: ma 19 sep 2005, 21:21
- Locatie: antwerpen
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
robbiedobbie schreef:ik zal zorgen voor met amaretto geparfumeerde witte chocolade mousse!!
witte chocolade is gemaakt van suiker, bruine van cacao!
RJ, breng jij de Weber ook mee voor de vis? Met een twintigtal Côte à l'Ossen en Entrecotes gaat mijn vuurtje enige tijd vol liggen.
Alternatief kunnen we onze gewone Bbq nog gebruiken, maar dan gaat de vis vrij droog worden. Bij de Weber denk ik dat er meer vocht aanwezig blijft.
Ed.



