het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... :IT&ih=011
Clio meetsysteem in de US.
Moet wel in een vaste PC of een docking station omdat hij met een PCI kaart werkt.
Voor 440 euro wel een koopje vind ik.
Ben zelf aan het twijfelen geweest, maar mijn voorkeur gaat naar de uitvoering met Firewire interface.
Ed.
Clio meetsysteem in de US.
Moet wel in een vaste PC of een docking station omdat hij met een PCI kaart werkt.
Voor 440 euro wel een koopje vind ik.
Ben zelf aan het twijfelen geweest, maar mijn voorkeur gaat naar de uitvoering met Firewire interface.
Ed.
Amplimo A60 17,50
Amplimo A60 17,50
http://www.vandijkenelektronica.nl/main ... ts_id=1852
De modules komen uit nieuwe 100V lijnversterkers. Dus wel aan gesoldeerd, maar ongebruikt.
mvg,
Erwin
http://www.vandijkenelektronica.nl/main ... ts_id=1852
De modules komen uit nieuwe 100V lijnversterkers. Dus wel aan gesoldeerd, maar ongebruikt.
mvg,
Erwin
Niet gehinderd door enige kennis denk ik waarom niet:-)SARK schreef:Zijn die Amplimo's eigenlijk geschikt om een meetversterker mee te maken (voor TS en akoestiche metingen)
Maar mischien kan iemand anders daar, met meer kennis, zijn licht over laten schijnen
Grappig is dat ik de A60 gekocht heb om een meetversterker mee te maken. De gedachte was, ik ben lui en wat zal je zelf prutsen voor 17,50.
mvg,
Erwin
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
ergens anders, Fokko schreef:Niet van mij, maar zeer interessante luidsprekers:
http://link.marktplaats.nl/164789033
- allintojazz
- Berichten: 133
- Lid geworden op: do 28 apr 2005, 22:02
- Locatie: sliedrecht
wellicht nog een verborgen juweeltje, zie ik die tweets nu goed??
http://link.marktplaats.nl/164881841
http://link.marktplaats.nl/164881841
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Houtbewerking weer in de veiling!
http://www.daanveilingen.nl/Category.aspx?CategoryId=11
hier nog meer spullen oa. wat makita...
http://www.daanveilingen.nl/Category.aspx?CategoryId=5
http://www.daanveilingen.nl/Category.aspx?CategoryId=11
hier nog meer spullen oa. wat makita...
http://www.daanveilingen.nl/Category.aspx?CategoryId=5
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
marmer voor weinig
http://www.sligro.nl/aanbiedingen/stand ... mer=907320
zit alleen wel een parasolhouder aan vast
http://www.sligro.nl/aanbiedingen/stand ... mer=907320
zit alleen wel een parasolhouder aan vast
tripath deal
Hier via een Nederlander in China zeer goedkope tripath versterkertjes (begint bij post #342 als de link niet goed door loopt)
http://www.diyaudio.com/forums/showthre ... ost1522254
http://www.diyaudio.com/forums/showthre ... ost1522254
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
goeie spot van Walt!Walt schreef:Ik was net in de Gamma in Delft en hier hadden ze 3x een Metabo ST 50 decopeerzaag liggen met 50% korting. Op de doos stond van 75 euro voor 37.50 euro. Wat schets mijn verbazing, bij de kassa blijkt het apparaat voor 59 euro in het systeem te staan en ik hoef dus slechts 29.50 euro af te rekenen.
Nu liggen er dus nog twee (direct als je binnenkomt rechts in de hoek van de Bosch apparatuur). Als je intresse heb stap dan nu in de auto want ik verwacht dat ze er niet lang meer zullen liggen.
Groeten Walter
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
veiling van een bouwbedrijf
ik zal tzt wel eens een nw topic openen en deze sluiten. ergens als we blz 4 opgaan ofzo.Pjotr schreef:P.s. Henkjan, veel aanbiedingen hier zijn verlopen. Kunnen die niet opgeschoond worden? Blijft het wat overzichtelijker.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Ik zie daar 30 behuizingen voor subwoofers á lá Geenius, maar dan dubbelwandig uitgevoerd, of als basis voor beton en/of beiden. Inzet: +€20,-Henkjan schreef:
Ps: kranen om e.e.a. te (ver)plaatsen worden eveneens aangeboden,
t.w. een torenkraan of een radiografisch bestuurbare(!) rupskraan.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Potverdikkie, datb is nog eens een mooi kavel!Marp schreef:Ik zie daar 30 behuizingen voor subwoofers á lá Geenius, maar dan dubbelwandig uitgevoerd, of als basis voor beton en/of beiden. Inzet: +€20,-Henkjan schreef:
Ps: kranen om e.e.a. te (ver)plaatsen worden eveneens aangeboden,
t.w. een torenkraan of een radiografisch bestuurbare(!) rupskraan.
/jammer dat ik geen storage heb ervoor.
Group buy ??...
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Wie nog mooie meerdecks schakelaars voor een attenuator zoekt:
- 2-decks volumeschakelaar, 24 standen: €8,95
- 5-decks schakelaar, 25 standen, vergulde kontakten: €12,50
Volgens mij een mooie aanbieding. Ook hier weer geen 6-decks, maar met wat handigheid lijkt het me niet onmogelijk om bij die laatste zelf e.e.a. te koppelen.
- 2-decks volumeschakelaar, 24 standen: €8,95
- 5-decks schakelaar, 25 standen, vergulde kontakten: €12,50
Volgens mij een mooie aanbieding. Ook hier weer geen 6-decks, maar met wat handigheid lijkt het me niet onmogelijk om bij die laatste zelf e.e.a. te koppelen.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Scan Speak 26W/8867T00
2 nieuwe Scan Speak Revelator 26W/8867T00 woofers
Ongebruikt in originele doos
Nieuwprijs 336 euro per stuk
Vraagprijs N.o.t.k
link naar hifi.nl
Ongebruikt in originele doos
Nieuwprijs 336 euro per stuk
Vraagprijs N.o.t.k
link naar hifi.nl
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
http://link.marktplaats.nl/180324556
Niks bijzonders, maar de subamp is letterlijk een AM80.
Ik zou zeggen, koop het ding, sloop de subamp eruit
Niks bijzonders, maar de subamp is letterlijk een AM80.
Ik zou zeggen, koop het ding, sloop de subamp eruit
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
divers gereedschap, o.a. kolomboor, zaagtafel, decoupeerzaag, etc
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20080728.index
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20080728.index
