Je zei eerder geen mogelijkheid te hebben om die moer vast te draaien, maar het gat voor dat draadeind kan toch ook de eerder genoemde opening voor een pijpsleutel o.i.d. zijn? Dan hou je alles mooi binnen en sluit je uit dat je kast een gitaar wordt. De huidige uitsparing rond de moer kan je mooi vullen met een dikke afdekplaat. Ben je bang dat die trillingen opvangt, dan plak je er voor mijn part nog een (siliconen-)rubberen plug op á lá luchtbed-afdichting. Maar hij vangt zowiezo slechts een fractie van de trilingen op van het draadeind welke rechtstreeks aan de luidspreker zit, en ook nog eens asymetrisch door de geluidsstroom loopt.hij schreef:ik weet niet of de extra lange stang nog andelige gevolgen heeft (vermoed van wel)?
Terugkijkend geloof ik dat ik soms wat geprikkeld reageer, dus ik ga even wat minder tegelijkertijd doen. T.z.t. wil ik echter best je topic induiken om mee te zoeken, tenminste... als je behuizing dan nog niet klaar is.




