Nieuwe coax van Tangband
Moderator: Beheerdersteam
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Nieuwe coax van Tangband
Van Tangband hebben wij nu oon een mooie 6½" coaxiale speaker. De 25mm zijden dome tweeter met korte hoorn bevindt zich in de 38mm spreekspoel van de midwoofer waardoor de accoustische centra van de beide samenvallen.
- Bijlagen
-
- Pipe4u_SiX_Bauplan_Detail.pdf
- TQWT ontwerp voor de W6-1530
- (7.37 KiB) 194 keer gedownload
-
- w6-1530.pdf
- datasheet
- (237.52 KiB) 175 keer gedownload
Die nieuwe tangband coax is super!
Ik heb voor mijn broer een home cinema set ontworpen waarbij deze coax gebruikt wordt.
Het mooiste van deze units is de stemweergave, heel direct, open en en geen enkele verkleuring.
In de nieuwe K&T staat ook een ontwerp met deze coax. Ik heb echter een totaal ander(complexer) filter ontworpen waardoor het geheel een stuk uitgebalanceerder klinkt.
Deze coax is in deze prijsklasse het beste wat er maar te krijgen is, petje af voor tangband. Wil je iets beters dan moet je voor de thiel gaan anders heeft het geen zin om meer geld uit te geven.
Ik heb voor mijn broer een home cinema set ontworpen waarbij deze coax gebruikt wordt.
Het mooiste van deze units is de stemweergave, heel direct, open en en geen enkele verkleuring.
In de nieuwe K&T staat ook een ontwerp met deze coax. Ik heb echter een totaal ander(complexer) filter ontworpen waardoor het geheel een stuk uitgebalanceerder klinkt.
Deze coax is in deze prijsklasse het beste wat er maar te krijgen is, petje af voor tangband. Wil je iets beters dan moet je voor de thiel gaan anders heeft het geen zin om meer geld uit te geven.
