hey. kan je een versterker opvoeren? paar onderdeeltjes vervangen ? of moet ik meteen alles aanpakken ?
hoort een actiefe sub amp ontiegelijk warm te worden ? met lang hard spelen ?
rick
versterker opvoeren?
Moderator: Beheerdersteam
versterker opvoeren is misschien nog wel moeilijker dan een hele nieuwe versterker bouwen...
Een koellichaam van je versterker zou bij vollast niet heter mogen worden dan het maximum van je transistor. Even in de datasheet zoeken dus wat daarvan het maximum is. Je bent dan echter al slecht bezig. Ik zou niet hoger gaan dan 60 graden.... anders kan je je eraan branden.
Een koellichaam van je versterker zou bij vollast niet heter mogen worden dan het maximum van je transistor. Even in de datasheet zoeken dus wat daarvan het maximum is. Je bent dan echter al slecht bezig. Ik zou niet hoger gaan dan 60 graden.... anders kan je je eraan branden.
