Hét forum voor en door zelfbouwers.Onderdeel van zelfbouwaudio.nl/be
Doorgaan naar inhoud
Moderator: Beheerdersteam
Bericht door DIY_Freak » ma 23 mei 2005, 10:37
Bericht door voodooless » ma 23 mei 2005, 11:09
Bericht door SARK » ma 23 mei 2005, 13:06
Bericht door michiel » ma 23 mei 2005, 13:26
Bericht door daniel » ma 23 mei 2005, 14:47
michiel schreef:Je kan ook gewoon een sub maken die 230 wel aan kon. Kun je wel mooie spls halen op 50 Hz.
Bericht door DIY_Freak » di 24 mei 2005, 1:00
Terug naar “Luidspreker Drivers”