dat zou ik ook niet durven hoorToTo schreef:Mijn Petekind dus ook niet aankomen.danielv schreef:alweer een meisje, goh wat hebben die toch met foto's:P nee hor graphe het ziet er prachtig uit
Deze is nog wel heel erg jong
Avelon Isis cloon, eerste zelfbouw speaker
Moderator: Beheerdersteam
Hoopvol.b_force schreef:bartjes ???
Nou hier is er al een hoor![]()
![]()
Ik heb ook weleens als een idioot lopen plamuren en om een of andere reden blijf je idd altijd kleine scheurtjes, kiertjes etc zien.
Hoe dat komt is me een raadsel.
Het lijkt nmlk nu met plamuur rete strak, maar zodra er verf op kopt trekt het er weer in.
Maar eerst staalplamuur dan primer dan lakplamuur en nog een keer primer.
Dan nog een spuitgrond en daaarover spetterlak?
Ik hoop toch echt dat het dan heel blijft.
Grt R
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
scheurtjes....
Mijn ervaring is dat dit gebeurt als de grond lagen te dik zijn opgebracht. Ik bedoel dan de lagen op zich. Dus mijn advies: liever veel dunne lagen en niet een paar dikke. De laklaag opzich zal geen scheurtjes vertonen, het is altijd de ondergrond.
Idd, je denkt een super strakke ondergrond te hebben, totdat je de eerste lak laag aan brengt van de eindafwerking.
Chris.
P.s.: Erg mooie kasten. Ik ben heel benieuwd wat "spetterlak" gaat doen. Succes!
Mijn ervaring is dat dit gebeurt als de grond lagen te dik zijn opgebracht. Ik bedoel dan de lagen op zich. Dus mijn advies: liever veel dunne lagen en niet een paar dikke. De laklaag opzich zal geen scheurtjes vertonen, het is altijd de ondergrond.
Idd, je denkt een super strakke ondergrond te hebben, totdat je de eerste lak laag aan brengt van de eindafwerking.
Chris.
P.s.: Erg mooie kasten. Ik ben heel benieuwd wat "spetterlak" gaat doen. Succes!
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Hamerslag? Aparte afwerking in ieder geval.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
- Contacteer:
Een soort spetterlak, ik vind het wel wat hebben, passend bij het "stoere" karakter van deze manshoge speakers. Mooier dan wanneer ze egaal zwart zouden zijn.SSassen schreef:Hamerslag? Aparte afwerking in ieder geval.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Nee, spetterlak.SSassen schreef:Hamerslag? Aparte afwerking in ieder geval.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Veel gebruikt in PAafwerking.
Eindelijk staan ze bij Tony.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Niet zo bescheiden he? Je hebt toch heel wat voorbereiding, lijm en schuurwerk verricht..ToTo schreef:Dus zelfbouw??????? niet echt.
De eerste zelfbouwer die echt alles zelf maakt, moet ik hier nog zien op het forum... (speakertjes komen bijna zonder uitzondering ook zo uit de doos..)
Ik ben in ieder geval blij dat het stof in onze neuzen niet voor niets was..
Kees
En dat was wat stof.audiomanics schreef:Niet zo bescheiden he? Je hebt toch heel wat voorbereiding, lijm en schuurwerk verricht..ToTo schreef:Dus zelfbouw??????? niet echt.
De eerste zelfbouwer die echt alles zelf maakt, moet ik hier nog zien op het forum... (speakertjes komen bijna zonder uitzondering ook zo uit de doos..)
Ik ben in ieder geval blij dat het stof in onze neuzen niet voor niets was..
Kees
Kom je ook luisteren als ze klaar zijn?
Grt R
