ik xal mijn nicjk wel verandern in danielv zo beter!!!!!!!!!!!!!!!!
Avelon Isis cloon, eerste zelfbouw speaker
Moderator: Beheerdersteam
Hahaha, Toto, je dochter maakt wel indruk.
Tsja heren, nickname's met drugs erin is leuk als je 14 bent, maar al die ouwe van dagen hier moeten er niks van hebben (mij inclusief
)
DanielV is ook leuk hahaha
Hoe staat het met je project eigenlijk, zijn er al vorderingen, of ben je nog bezig met de aanschaf van een top vlakschuurmachine?
Groetjes
Jan
Tsja heren, nickname's met drugs erin is leuk als je 14 bent, maar al die ouwe van dagen hier moeten er niks van hebben (mij inclusief
DanielV is ook leuk hahaha
Hoe staat het met je project eigenlijk, zijn er al vorderingen, of ben je nog bezig met de aanschaf van een top vlakschuurmachine?
Groetjes
Jan
Toevallig vandaag met een Festo bandschuurmachine (ja ik heb er 1 kunnen lenen) aan de gang geweest.Wowly schreef:Hahaha, Toto, je dochter maakt wel indruk.
Tsja heren, nickname's met drugs erin is leuk als je 14 bent, maar al die ouwe van dagen hier moeten er niks van hebben (mij inclusief)
DanielV is ook leuk hahaha
Hoe staat het met je project eigenlijk, zijn er al vorderingen, of ben je nog bezig met de aanschaf van een top vlakschuurmachine?
Groetjes
Jan
Nog 3 zijpanelen van de bovenkast voorzien van een extra laagje en nog twee onderpanelen ook een extra laagje.
Dan komt het zagen van de facetten (eng)
In de grondlak en plamuren spuiten en klaar is Kees.
Als het zagen van de facetten een beetje lukt moeten ze volgende week naar de spuiter.
En dan mogen ze eindelijk naar Tony G.
Pff wat een klus.
Grt R
Toto,
Mooi project, ik ga dit zeker volgen.
Antwoord op je PM is hier te vinden.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68057.200
Teun.
Mooi project, ik ga dit zeker volgen.
Antwoord op je PM is hier te vinden.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68057.200
Teun.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Dit is de eerste grondlaag, nog een keer plamuren en dan nog een grondlaag.bartsegers schreef:Werkelijk prachtige kasten, nu al!
Hebben de zwarte topaksten nu al de eindkleur?
Of is dit de basis, want ik zie nog geen "spetter effect"
Dan nog een keer gewoon zwart spuiten en dan de spetters erop.
Hopen dat er dan nooit meer een naadje zichtbaar zal worden.
Grt R
markje schreef:Als je die kwijt bent, kun je beginnen om de kasten te gaan zoeken...
Nou vraag ik me toch iets af (al langer, niet alleen nu): hoe maak je die facetten netjes? Is dat met 2 metalen strips en een paar lijmklemmen en dan de handzaag erlangs en schuren/plamuren?
Groeten Mark
Inderdaad en als je de zaag laat glijden valt het schuren wel mee.
Ze zijn door een echte ouderwetse timmerman gezaagd, ik dorst het zelf niet aan.
Grtb R
