Het gaat om de Audes 100W100-6 die ik van Roland heb gekocht en gisteren via de buurman in bezit heb gekregen. Vorige week wist ik van het merk Audes nog niks en nu ben ik er iets mee aan het bouwen. Kan vreemd gaan zo nu en dan. Maar nog steeds leuk
Dinsdag en woensdag nog even snel aan het tekenen geslagen voor het te zagen hout. Woensdag besteld, donderdag opgehaald, weer mooi op maat gelukkig.
Het wordt een gewone vierkante kast met de inmiddels standaard dubbele H bracing. Buitenmaten zijn 440 voor alle 3 zijden. 25mm MDF voor de buitekant, 18mm voor de bracing. Komt 4mm loodbitumen op de buitenwanden nog bij afkomsting van merford.
Zal in totaal iets van 55l moeten worden, denk iets minder omdat ik niet helemaal me zuf heb zitten rekenen op de bracing. Compenseer wel iets met wat BAF als het nodig mocht zijn.
Vrijdag avond begonnen met het zagen van de bracing. Geen goeie decoupeerzaag dus maar met het handje. Wel zo recht misschien maar even een stukje meer arbeid. Maar erg goed gelukt.
Zaterdag begonnen om een de 7 gaten zaag pleuris te krijgen, wat een hoeren werk om het zo even uit te drukken. Maar ook wel netjes gelukt.
Zal nu bezig om er de bovenfrees nog doorheen te halen. "Even" 16x2x4 afrondingen frezen
Ohja de plaatjes