in de tri-nextels komt een klein kamertje met wat dempend zand erin, houdt weer wat trillinkjes tegen en zo. wat kan ik hier het best voor gebruiken?
gezocht: extreem high-end audiofiel...
Moderator: Beheerdersteam
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
gezocht: extreem high-end audiofiel...
...zand.
in de tri-nextels komt een klein kamertje met wat dempend zand erin, houdt weer wat trillinkjes tegen en zo. wat kan ik hier het best voor gebruiken?
in de tri-nextels komt een klein kamertje met wat dempend zand erin, houdt weer wat trillinkjes tegen en zo. wat kan ik hier het best voor gebruiken?
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Sterling is genoeg
.
Gewoon zilverzand:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zilverzand.
Gewoon te halen bij je bouwmarkt. Dit is ERG fijn zand (let op dat je de juiste hebt hierbij).
Gewoon zilverzand:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zilverzand.
Gewoon te halen bij je bouwmarkt. Dit is ERG fijn zand (let op dat je de juiste hebt hierbij).
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
je moet wat voor je hobbies overhebben... effies een nieuwe taal leren hoort daar ook bij.arjenh schreef:Wow, respectik las op een koreaanse audio website...!
yup. droog is wel zo fijn. bovendien is een larfje genoeg om een gaatje te knagen, en die legt dan ook het loodje...arjenh schreef:In de oven is nog niet eens zo´n slecht idee als je niet zeker bent dat je zand droog is!

