Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
Vuurkat
Berichten: 2008 Lid geworden op: di 11 dec 2007, 16:36
Bericht
door Vuurkat » za 08 mar 2008, 12:13
Je bent toch al begonnen met een kast?
danielv
Berichten: 613 Lid geworden op: za 19 jan 2008, 16:31
Locatie: zuidhorn
Bericht
door danielv » za 08 mar 2008, 12:14
ja
danielv
Berichten: 613 Lid geworden op: za 19 jan 2008, 16:31
Locatie: zuidhorn
Bericht
door danielv » za 08 mar 2008, 15:19
heeft iemand misschien een foto van de bovenkant van de Vifa 9 BGS 119/8 ???? (ivm met google sketchup)
danielv
Berichten: 613 Lid geworden op: za 19 jan 2008, 16:31
Locatie: zuidhorn
Bericht
door danielv » di 18 mar 2008, 19:28
UPDATE
vandaag hout laten zagen foto's volgen zo spoedig mogelijk
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » di 18 mar 2008, 21:07
Jaaaaa fotoo's fotoo's wij willen zien
Wowly
danielv
Berichten: 613 Lid geworden op: za 19 jan 2008, 16:31
Locatie: zuidhorn
mipo
Berichten: 588 Lid geworden op: do 25 jan 2007, 19:26
Locatie: amsterdam
Bericht
door mipo » wo 19 mar 2008, 20:35
Heb je geen
grotere foto's ?
danielv
Berichten: 613 Lid geworden op: za 19 jan 2008, 16:31
Locatie: zuidhorn
Bericht
door danielv » wo 19 mar 2008, 20:36
wil je ze nog groter dan?? kan best hoor alleen dan worden ze 1920 bij 17 ngowat en 1600 *1200 is al veel
Nijn
Berichten: 278 Lid geworden op: za 23 okt 2004, 22:31
Bericht
door Nijn » wo 19 mar 2008, 21:36
Volgens mij is dat juist een beetje cynisch bedoeld... voor de meeste mensen kijkt dit namelijk een beetje vervelend.
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » wo 19 mar 2008, 21:37
mjah, 800x600 is wel zo fijn bv.
Welke drivertjes zijn dat precies de FRS8 ?
ovni
Berichten: 1015 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän
Bericht
door ovni » wo 19 mar 2008, 21:50
mipo schreef: Heb je geen
grotere foto's ?
Huh,
eindelijk eens beeldvullende foto's ipv al dat priegelwerk. Zou 1024 breed toch wel als minimum willen.
On topic:
Die units die eerst gemonteerd gaan worden ... hebben die wel dezelfde inbouw maat? achteraf weer mdf toevoegen blijft lastig.
Ben heel benieuwd hoe dergelijke (waarschijnlijk spotgoedkope) units klinken en meten.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » wo 19 mar 2008, 22:38
graag foto's als attachment en niet van z'n gratis uploadsite
svp post ff editten
Nils_vn
Berichten: 868 Lid geworden op: do 23 nov 2006, 20:11
Locatie: Molenstede
Bericht
door Nils_vn » wo 19 mar 2008, 22:45
b_force schreef: mjah, 800x600 is wel zo fijn bv.
Welke drivertjes zijn dat precies de FRS8 ?
nog wat anders.. frs8 hebben een zwarte korf..
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » wo 19 mar 2008, 22:49
Nils_vn schreef: b_force schreef: mjah, 800x600 is wel zo fijn bv.
Welke drivertjes zijn dat precies de FRS8 ?
nog wat anders.. frs8 hebben een zwarte korf..
Klopt, maargoed ze lijken er wel op, vandaar.
Maaruhm heb je eigenlijk wel gegevens van deze drivers ?
Want drivers met een VAS lager dan 1 gaat dus echt niet werken in deze kist.
danielv
Berichten: 613 Lid geworden op: za 19 jan 2008, 16:31
Locatie: zuidhorn
Bericht
door danielv » do 20 mar 2008, 20:14
neej. maar ik gebruik deze als inschatting en dan bestel ik pas dus ik sluit ze er niet op aan!!!!
danielv
Berichten: 613 Lid geworden op: za 19 jan 2008, 16:31
Locatie: zuidhorn
Bericht
door danielv » do 20 mar 2008, 21:09
nieuwe foto"s komen eraan als de batterijnen van mijn fototoestel zijn opgeladen:)
danielv
Berichten: 613 Lid geworden op: za 19 jan 2008, 16:31
Locatie: zuidhorn
Bericht
door danielv » do 20 mar 2008, 21:25
hier heb ik net nog ff gedaan:) net voordat de batterijen uitvielen
Bijlagen
poort ervoor alvast mee begonnen
idem maar dan uit een andere hoek
Vuurkat
Berichten: 2008 Lid geworden op: di 11 dec 2007, 16:36
Bericht
door Vuurkat » do 20 mar 2008, 21:34
Drivertjes zijn goedkope dingetjes, en alleen om te testen of om ze erin te zetten en later te upgraden.
danielv
Berichten: 613 Lid geworden op: za 19 jan 2008, 16:31
Locatie: zuidhorn
Bericht
door danielv » vr 21 mar 2008, 12:43
weer wat foto's
Bijlagen
danielv
Berichten: 613 Lid geworden op: za 19 jan 2008, 16:31
Locatie: zuidhorn
Bericht
door danielv » zo 30 mar 2008, 13:13
nu 1 af:)
Bijlagen
JuuL
Berichten: 2616 Lid geworden op: za 12 mar 2005, 16:38
Bericht
door JuuL » zo 30 mar 2008, 13:50
Zit het al vast? Zo ja, dan was het makkelijker geweest om eerst een gat te maken voor je speaker en daarna te lijmen
-edit-
Het ziet er idd al mooi uit hoor!
Laatst gewijzigd door
JuuL op zo 30 mar 2008, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
danielv
Berichten: 613 Lid geworden op: za 19 jan 2008, 16:31
Locatie: zuidhorn
Bericht
door danielv » zo 30 mar 2008, 14:00
dat maakt niet zo heel veel uit, ik zaag het eruit met zo'n groot rondje die ik op een accuboortmachine ansluit.
MidiMaze
Berichten: 244 Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 21:59
Locatie: Enschede
Contacteer:
Bericht
door MidiMaze » zo 30 mar 2008, 15:51
Begint er mooi uit te zien
Heb je al een amp voor die dingen? of ga je die uit dat andere topic gebruiken?
danielv
Berichten: 613 Lid geworden op: za 19 jan 2008, 16:31
Locatie: zuidhorn
Bericht
door danielv » zo 30 mar 2008, 17:05
bedankt eindelijk een complimentje
ik wil die ene gebruiken uit het topic maar ik weet niet mijn pa en jullie op het fforum zeggen er niet al te veel goeds over
maar mijn pa zegt dat ie nog ene vertserker heeft liggen die ik mag gebruiken, ander sluit ik hem aan op mijn steriotoren
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » zo 30 mar 2008, 20:04
bedankt eindelijk een complimentje
jaaaa...., daar zijn we voorzichtig mee hé, want als je daardoor naast je schoenen gaat lopen, sta je zo ongelukkig als je iets wilt zagen ofzo...
Maar begint er echt al leuk uit te zien hoor.