Hoi,
Ik zoek dit topic nog regelmatig weer op. Vandaar de plotse bump. Was nog vergeten te bedanken voor het grondige rekenwerk en de goede uitleg.
Groet Roland
Compressie van lucht & vervorming in een gesloten kast.
Moderator: Beheerdersteam
