Generation 2 T-amp

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Generation 2 T-amp

Bericht door Roland »

Hoi,

De nieuwe generation 2 T-amp is eindelijk op voorraad. Hij ziet er wat minder klokwekker radio achtig uit. Een ander voordeel is dat ie nu standaard met een adapter komt. (12 Vdc 3 Amp). De generatie 2 T amp kost 79.00 euro.

Afbeelding

De Super T en de klassieke T -amp verdwijnen uit het Sonic Impact assortiment. De laatste 5 Super T -amps gaan voor 119.- euro ipv 189.- Ik heb nog een grote hoeveelheid klassieke T-amps kunnen inslaan, klassieke T-amps: zolang de voorraad strekt voor 43.50 euro.

Groet Roland
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

De oude SITamp moest je zelf nog helemaal voeden toch ?

Heb je van de SITamp nog de manual/gegevens, want hij staat nmlk niet meer op de website.
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hoi,

Hij staat nog op crafty:
http://www.crafty.nl/producten/t-amp.php

Groet Roland
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

ah kijk :P, dank je

Maybe een tipje, maar de Tio Board – PCI Sound Card is ook wel een grappig dingetje :)
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hoi,

Dank je voor de tip. Ik ben een onnozelaar met computers, dus dat is voor mij een erg lastig product om te verkopen. Ik zou het erg lastig krijgen als ik er vragen over zou willen beantwoorden.

Groet Roland
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

eigenlijk is het leuke eraan, dat het niet veel met je pc te maken heeft, enkel dat het een kaart is die in je pc zit (en gevoedt wordt dmv je pc voeding)
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Generation 2 T-amp

Bericht door weidok »

Roland schreef:
Hoi,

De nieuwe generation 2 T-amp is eindelijk op voorraad. Hij ziet er wat minder klokwekker radio achtig uit. Een ander voordeel is dat ie nu standaard met een adapter komt. (12 Vdc 3 Amp). De generatie 2 T amp kost 79.00 euro.

De Super T en de klassieke T -amp verdwijnen uit het Sonic Impact assortiment. De laatste 5 Super T -amps gaan voor 119.- euro ipv 189.- Ik heb nog een grote hoeveelheid klassieke T-amps kunnen inslaan, klassieke T-amps: zolang de voorraad strekt voor 43.50 euro.

Groet Roland
Een 5 amp 12 vdc trafo erbij lijkt mij geen overbodige luxe :)
Klinkt echt beter... :)
of een aparte voeding zoals de italianse T amp ...
die gebruik ik nu met de Omnes Audio 2.1 T amp
Gesloten