Dayton bij InterTechnik
Moderator: Beheerdersteam
Dayton bij InterTechnik
Hey, wist niet goed waar ik dit moest plaatsten, dus dan maar even hierzo!
Inmiddels heeft intertechnik Dayton in het assortiment opgenomen! Eigenlijk een jippiej, maar ik zie zo'n beetje alles behalve de Reference serie, en dat is een beetj zonde!
Maargoed, mijn vraag is eigenlijk! Wat zijn de ervaringen met bestellen direct bij InterTechnik? Wat kost dat aan verzend kosten enzovoort?
Groetjes en bedankt!
Inmiddels heeft intertechnik Dayton in het assortiment opgenomen! Eigenlijk een jippiej, maar ik zie zo'n beetje alles behalve de Reference serie, en dat is een beetj zonde!
Maargoed, mijn vraag is eigenlijk! Wat zijn de ervaringen met bestellen direct bij InterTechnik? Wat kost dat aan verzend kosten enzovoort?
Groetjes en bedankt!
- asterduc
- Contacteer:
Re: Dayton bij InterTechnik
Intertechnik gaat in de Benelux via Audio Components, en die leveren hier aan zowat alle DIY zaken.Yannick schreef:Wat zijn de ervaringen met bestellen direct bij InterTechnik? Wat kost dat aan verzend kosten enzovoort?
- asterduc
- Contacteer:
dat kun je zelf vergelijken.Yannick schreef:En het is dan niet goedkoper om bij IT direct te bestellen?
Intertechnik heeft prijzen op de webpage staan en Speakerland ook.
Als je eenmaal aan de service en de snelle leveringen via het Audio Components circuit gewend bent, wil je die niet meer missen.
En mocht er een prijsverschil zijn dan denk ik dat je steeds met hun kunt negotiëren.
- jantje-secuur
De Daytons kan je gewoon bij speaker en co krijgen. Tenminste, die kunnen ze wel leveren.mipo schreef:Reference serie nu ook bij Intertechnik.
Als Intertechnik ze ook levert via Audiocomponents en deze ze weer
levert aan de handel, vraag ik me toch af waarom Dayton bijvoorbeeld nergens genoemd wordt op de site van o.a. AC en Speakerland ?
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
En als iemand een keer echt omhoog zit dan kan ik bij Intertechnik een bestelling plaatsen,
ik woon in Duitsland en ik rijdt elke dag naar Houten bij Utrecht,
als ik bij intertechnik bestel dan betaal ik twee euro bestelkosten, ongeacht het gewicht,
alleen dien je het dan in Houten of ergens tussen Houten en de Duitse grens op te halen.
als ik bij intertechnik bestel dan betaal ik twee euro bestelkosten, ongeacht het gewicht,
alleen dien je het dan in Houten of ergens tussen Houten en de Duitse grens op te halen.
- asterduc
- Contacteer:
Als er een prijsverschil is, gewoon met Speakers & Co, Speakerland, of wie dan ook, bespreken. Ik vermoed dat zij dan tegemoet zullen komen in het verschil.Stephen2006 schreef:En als iemand een keer echt omhoog zit dan kan ik bij Intertechnik een bestelling plaatsen,
Tenzij je iets tegen die jongens hebt zie ik dan geen enkele reden om 'vreemd' te gaan.
Maar ja, er zijn altijd mensen met de instelling "waarom eenvoudig als het ook moeilijk kan".
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Uhm, ok, ik bood het aan om eventueel van dienst te kunnen wezen en ik heb daarin geenasterduc schreef:Als er een prijsverschil is, gewoon met Speakers & Co, Speakerland, of wie dan ook, bespreken. Ik vermoed dat zij dan tegemoet zullen komen in het verschil.Stephen2006 schreef:En als iemand een keer echt omhoog zit dan kan ik bij Intertechnik een bestelling plaatsen,
Tenzij je iets tegen die jongens hebt zie ik dan geen enkele reden om 'vreemd' te gaan.
Maar ja, er zijn altijd mensen met de instelling "waarom eenvoudig als het ook moeilijk kan".
rekening gehouden met gevoelens van "vreemd gaan "en dergelijke.
Ikzelf heb absoluut geen problemen met de mensen van Speakers & Co en Speakerland alleen zijn het bij mij gewoon winkels, niet meer dan dat.
Uiteraard geen verkeerde bedoelingen van mij kant, ik wist niet dat het zo diep kon zitten .
Hoe zit het met marktwerking? Intertechnik bepaalt een prijs en daarna gaat zelfbouwend Nederland aan de bekende leveranciers vragen of zij bereid zijn om aan de prijs tegemoet te komen? Zij hebben toch zelf ook internet? Als de driver in Nederland veel duurder wordt is dat een duidelijk signaal van de nederlandse leveranciers.Stephen2006 schreef:Uhm, ok, ik bood het aan om eventueel van dienst te kunnen wezen en ik heb daarin geenasterduc schreef:Als er een prijsverschil is, gewoon met Speakers & Co, Speakerland, of wie dan ook, bespreken. Ik vermoed dat zij dan tegemoet zullen komen in het verschil.Stephen2006 schreef:En als iemand een keer echt omhoog zit dan kan ik bij Intertechnik een bestelling plaatsen,
rekening gehouden met gevoelens van "vreemd gaan "en dergelijke.
Ikzelf heb absoluut geen problemen met de mensen van Speakers & Co en Speakerland alleen zijn het bij mij gewoon winkels, niet meer dan dat.
Uiteraard geen verkeerde bedoelingen van mij kant, ik wist niet dat het zo diep kon zitten .
Ze kunnen dan verwachten dat mensen in het buitenland gaan shoppen.
Kortom Stephen: bedankt voor het aanbod!