Pagani HIFI
Moderator: Beheerdersteam
- StukjeNostalgie
- Berichten: 47
- Lid geworden op: di 06 feb 2007, 0:43
Pagani HIFI
Naast supercars gaat Pagani nu ook in de HIFI.
http://www.autoblog.com/2008/03/09/paga ... -we-likey/
Quote: "i am talking about the 350 watt Tower speakers"
http://www.autoblog.com/2008/03/09/paga ... -we-likey/
Quote: "i am talking about the 350 watt Tower speakers"
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:

leuk de trail te volgen waar het bericht als 1e stond...
http://www.hometone.org/entry/after-car ... or-pagani/
mar die verwezen weer naar
http://www.topspeed.com/cars/car-news/- ... 53624.html
en die wees weer naar
http://www.topspeed.es/auto/noticias-de ... 53623.html
en die weer naar
http://argentinaautoblog.blogspot.com/2 ... hi-fi.html
maar uiteindelijk komt het gewoon van
http://www.paganiautomobili.it/download ... /img30.pdf
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
Ja ik ken een paar van hun modellen, bijvoorbeeld de meest bekende is de Zonda en die vind ik wel aardig vanwege het minimalistische maar qua speakers hou ik toch meer van een genuanceerde opbouw.Henkjan schreef:je bent bekend met hun auto's? in vergelijking daarmee is deze set erg terughoudend qua ontwerp...


