Is dit wat?
Moderator: Beheerdersteam
Is dit wat?
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... AQ:DE:1123
Op mijn zoektocht naar een versterker, waar ik m'n 2 x 35V 330VA ringkerntrafo, kan gebruiken, kwam ik deze tegen.
Wat vinden jullie?
Inclusief verzending moet de module €111,00 kosten.
Groeten, Jan
Op mijn zoektocht naar een versterker, waar ik m'n 2 x 35V 330VA ringkerntrafo, kan gebruiken, kwam ik deze tegen.
Wat vinden jullie?
Inclusief verzending moet de module €111,00 kosten.
Groeten, Jan
- voodooless
- Contacteer:
Tenzij je deze versterker ook daadwerkelijk beluisterd hebt naast de UcD, vind ik dit een loze claim. Wat je natuurlijk wel kan zeggen is dat de UcD180 qua specs overeenkomt, dus in dit geval misschien wel een veilige keuze is zolang er nog niemand ervaring heeft met deze Harris amp.voodooless schreef:Een UcD is goedkoper... en beter
- voodooless
- Contacteer:
0.1% THD is niet zo heel erg op vol vermogen hoor. Een UcD zal niet veel beter doen (op vol vermogen). Waarom we er niet zoveel over gehoord hebben? Omdat het niet in Nederland te koop is? Omdat het een nieuwe amp is? Of omdat iedereen bij voorbaat al van mening is dat het niets kan zijn?voodooless schreef:Nee, want de specs zeggen dat gewoon: 0.1% THD is gewoon belabberd!Jasper schreef:Tenzij je deze versterker ook daadwerkelijk beluisterd hebt naast de UcD, vind ik dit een loze claim.
En verder: als ie echt zo goed zou zijn hadden we er al lang iets van gehoord
- voodooless
- Contacteer:
Dat is zo, tenzij je naar een UcD400 gaat kijken, en ST kost ongeveer 100 euro.
Verder is deze amp niet load onafhankelijk, en verre van nieuw. Het ontwerp blijkt ergens uit 1994 te zijn, en ook buiten Nederland is er bar weinig over te vinden....
Verder zet ik ook vraagtekens bij het feit dat het ding in een metalen kistje moet zitten.
Verder is deze amp niet load onafhankelijk, en verre van nieuw. Het ontwerp blijkt ergens uit 1994 te zijn, en ook buiten Nederland is er bar weinig over te vinden....
Verder zet ik ook vraagtekens bij het feit dat het ding in een metalen kistje moet zitten.