Opzich vind ik het er echt super² uitzien. Het is alleen die 100 euro's die me een beetje tegenstaat. Laat het tegen de tijd dat je het écht allemaal in gang gaat zetten even weten. Wat het dan precies kost, of je het ook voor meerdere mensen wilt maken en dat soort zaken!
Gaaf idee in ieder geval, dat zeker!
B3S + N16 op alu baffle
Moderator: Beheerdersteam
Tja...dat is dan €20,- per baffle (mocht het eventueel doorgaan). Professioneel laten bewerken is bijna onbetaalbaar en zelf zoiets maken kost (mij) gruwelijk veel tijdYannick schreef:..Het is alleen die 100 euro's die me een beetje tegenstaat...
En zeg t nou zelf, een baffletje van metaal...dat is best een beetje geil
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
