B3S + N16 op alu baffle

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Yannick
Berichten: 505
Lid geworden op: do 01 mar 2007, 19:30
Locatie: Schiedam

Bericht door Yannick »

Opzich vind ik het er echt super² uitzien. Het is alleen die 100 euro's die me een beetje tegenstaat. Laat het tegen de tijd dat je het écht allemaal in gang gaat zetten even weten. Wat het dan precies kost, of je het ook voor meerdere mensen wilt maken en dat soort zaken!

Gaaf idee in ieder geval, dat zeker!
Gebruikersavatar
Boppo84
Berichten: 699
Lid geworden op: za 07 mei 2005, 22:28
Locatie: Zevenhuizen

Bericht door Boppo84 »

Yannick schreef:
..Het is alleen die 100 euro's die me een beetje tegenstaat...
Tja...dat is dan €20,- per baffle (mocht het eventueel doorgaan). Professioneel laten bewerken is bijna onbetaalbaar en zelf zoiets maken kost (mij) gruwelijk veel tijd :roll:

En zeg t nou zelf, een baffletje van metaal...dat is best een beetje geil 8) en dat is best wat waard!
Gebruikersavatar
Yannick
Berichten: 505
Lid geworden op: do 01 mar 2007, 19:30
Locatie: Schiedam

Bericht door Yannick »

Jawel, zeker wel! Het is ook niet dat ik het duur vind, maar het is wél veel geld!

Nogmaals, als je ze gaat maken, laat het even weten!
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

Is die 20 euro inclusief materiaal en bewerking?? Wordt ie voor dat bedrag ook nog geanodiseerd?

Ik zou bijna zeggen doe er maar tien dan... Da's echt geen geld!!

Kees
Gebruikersavatar
Boppo84
Berichten: 699
Lid geworden op: za 07 mei 2005, 22:28
Locatie: Zevenhuizen

Bericht door Boppo84 »

haha

anodiseren... niet inbegrepen... wat kostda?

En materiaalkosten heb ik ook nog geen zicht op.
En het moet ook nog blijken of het allemaal goed lukt en of het OK is om lekker aan t produceren te gaan op m'n hogeschool...

Dus...nog even (maandje ofzo) geduld of het me allemaal gaat lukken :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”