Commerciële mededelingen van onze sponsoren.
Moderator: Beheerdersteam
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253 Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Juoigâ » di 04 mar 2008, 23:53
Met gepaste trots kan ik aankondigen dat over enkele dagen (ze liggen bij de douane) de beroemde Bohlender-Graebener NEO3PDR 'planar ribbon' tweeter door Juoigâ geleverd kan worden (voor prijs etc: zie onze website (die ik later deze week zal updanen) ). Deze hoeft hier denk ik geen extra introductie, hij is immers al in diverse mooie ontwerpen hier toegepast.
edit: titel aangepast
Bijlagen
NEO3pdr white paper.pdf
(978.84 KiB) 159 keer gedownload
Laatst gewijzigd door
Juoigâ op ma 24 mar 2008, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Yannick
Berichten: 505 Lid geworden op: do 01 mar 2007, 19:30
Locatie: Schiedam
Bericht
door Yannick » wo 05 mar 2008, 0:25
GAAAAAF!!!!
Way to go juoiga!!
WMC
Berichten: 276 Lid geworden op: wo 24 aug 2005, 16:56
Locatie: Eindhoven
Bericht
door WMC » wo 05 mar 2008, 9:04
Ga je alleen de Neo3 leveren, of was je ook van plan de Neo8 te leveren, dat is namelijk ook een erg goede unit naar mijn idee.
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253 Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Juoigâ » wo 05 mar 2008, 10:04
Vooralsnog heb ik alleen de NEO3, maar als de vraag daar aanleiding toe geeft dan volgt de NEO8 mogelijk ook.
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869 Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:
Bericht
door jeroen_d » wo 05 mar 2008, 14:30
Inderdaad, ik hik tegen het feit aan dat ik zulke grote woofers van over de plas moet laten overkomen. Maar als ze hier te koop zouden zijn...
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » wo 05 mar 2008, 17:48
Dayton is een eigen merk van Parts Express (dichtsbijzijnde stad is dayton), dus om daar nou dealer van te worden....
Maar mocht het lukken, via de boot is het prima te doen denk ik. En de animo zal erg groot zijn schat ik...
HJ, je krijgt nog een hele biznizz
Jan
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » wo 05 mar 2008, 18:51
Dayton is zeker leuk kan ik je melden....
En er is hier in europa nog niemand die het verkoopt...
Roland
Berichten: 2136 Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:
Bericht
door Roland » wo 05 mar 2008, 19:13
Hoi,
Ik ben er al wel eens achteraan geweest. Parts express geeft een erg kleine korting aan resellers. En ze willen eigenlijk alleen met ups verzenden. Dat is een erg ongelukkige combinatie. Het contact over andere verzendmethodes liep zo stroef dat ik het maar heb laten zitten.
Dat is miz ook de reden dat Dayton in Duitsland relatief zo duur was. Petje af als het Henk Jan lukt.
Groet Roland
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869 Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:
Bericht
door jeroen_d » wo 05 mar 2008, 19:28
Op zich is denk ik voor 12" subwoofers de Peerless XXLS-308ALU een prima alternatief, gezien de prijs bij bmm-electronics en het feit dat je dan alleen transport binnen Nederland moet betalen.
Roland
Berichten: 2136 Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:
Bericht
door Roland » za 08 mar 2008, 6:23
Hoi,
Intertechnik neemt Dayton op in het programma. Wat ik er van begrijp tegen goede prijzen....
Groet Roland
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253 Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Juoigâ » za 08 mar 2008, 11:08
Dat had ik in D ook al gelezen op hififorum.de, dan kunnen we hier tenminste weer on-topic
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » zo 09 mar 2008, 21:07
Juoigâ schreef: Vooralsnog heb ik alleen de NEO3, maar als de vraag daar aanleiding toe geeft dan volgt de NEO8 mogelijk ook.
Is die Neo8 ook als dipool tweeter om te bouwen
WMC
Berichten: 276 Lid geworden op: wo 24 aug 2005, 16:56
Locatie: Eindhoven
Bericht
door WMC » zo 09 mar 2008, 22:31
weidok schreef: Juoigâ schreef: Vooralsnog heb ik alleen de NEO3, maar als de vraag daar aanleiding toe geeft dan volgt de NEO8 mogelijk ook.
Is die Neo8 ook als dipool tweeter om te bouwen
De Neo 8 is standaard al een dipool, ik raad alleen niet aan om hem tot 20 kHz te gebruiken, voor mij werkte dat in ieder geval niet goed.
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253 Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Juoigâ » ma 17 mar 2008, 22:30
The eagle has landed
De NEO3PDR is gearriveerd.
maar de faceplates zijn nog onderweg ...
Adviesprijs: €70,= per stuk, incl. faceplate.
Voor Zelfbouwaudio.nl leden is er echter een leuke introductie korting, neem daarover svp contact per mail op.