Schema

Het schiet al lekker op. Ben alleen wel vergeten om wat foto's te maken tijdens het solderen. Dit is wat ik tot nu toe klaar heb...
Moderator: Beheerdersteam

Hallo Patrick. Ziet er mooi uit zegBiarritz schreef:Hoi Sevenup,
Is een leuk versterkertje hoor. Ik heb hem anderhalf jaar geleden ook gebouwd. Helaas gebruik ik hem nu erg weinig en is de voedingstrafo ondertussen naar een ander project gegaan.
Groet
Patrick
Bovendien wordt er al snel degenererend gedaan over zelfbouw. Niemand weet de echte waarde te schatten en zijn portemonee open te gooien. Als je het verkoopt mag je echt blij zijn als je je gemaakte kosten er uit hebt..sevenup schreef:Heb alleen geen idee wat ik voor zoiets zou moeten vragen. Staan niet vaak te koop.
Daar heb je wel gelijk in. Moet net iemand vinden met verstand van zaken die de waarde kan schatten. De meesten willen toch gewoon een kant en klaar produkt van een gerenommeerd merk.audiomanics schreef:Bovendien wordt er al snel degenererend gedaan over zelfbouw. Niemand weet de echte waarde te schatten en zijn portemonee open te gooien. Als je het verkoopt mag je echt blij zijn als je je gemaakte kosten er uit hebt..
Maar je kan ook wel eens mazzel hebben...
Kees
Zal eens kijken of ik het schema van de voeding nog heb liggen. Volgens mij niet, maar ik moet hem toch nog maken voor het archief en voor op mijn site.RobertD schreef:Of misschien gewoon op een andere plaats in gebruik nemen? Bij de PC ofzo?
Je kunt ook eerst investeren in de jouw "droomkoptelefoon".
Heb je de "Blue Ears" ontwerpen van Jan Deckers al eens bekeken?
http://members.lycos.nl/deckersmoll/
Post eens een schemaatje van de voeding, of had je dat al ergens gedaan?