Dat kreng kun je dus extreem hoog crossen. Ik zou graag een grafiekje met en vervormings meting (zoals bij zaph). Als de ook in de hogere regionen goed zijn dan is dit precies de driver die ik zoek!Juoigâ schreef:er staan 2 grafieken in 1 plaatje: de streepjeslijn is van de WR125 (uitlopend model), en die valt idd al vrij vroeg af, de getrokken lijnen zijn van de FR125 en die loopt mooi door tot de 20kHzb_force schreef:Breedbander lijkt me ook interessant, enkel klapt het hoog nogal neer volgense deze metingen
http://www.planet10-hifi.com/css.html
sneak preview....
Moderator: Beheerdersteam
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
kijk je wel naar de goede grafiek Bart? De doorgetrokken rode lijn, dus niet de onderbroken, is die die van de FR125. Netjes vrijwel vlak naar de 20kHz dus. Als dat vroeg afvallen is dan vallen de meeste tweeters ook vroeg afb_force schreef:mjah ik vind hem als breedbander dus weer wel erg hard afvallen....
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:

