hoe kan je een speaker 2 keer zo hard laten klinken?

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Vuurkat
Berichten: 2008
Lid geworden op: di 11 dec 2007, 16:36

Bericht door Vuurkat »

.
Laatst gewijzigd door Vuurkat op wo 10 dec 2014, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
kevincejanssen
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 14 nov 2007, 21:05
Locatie: Sprang-Capelle

Bericht door kevincejanssen »

We houden het wel vriendelijk hea.
Gebruikersavatar
danielv
Berichten: 613
Lid geworden op: za 19 jan 2008, 16:31
Locatie: zuidhorn

Bericht door danielv »

Vuurkat schreef:
???

Waar slaat dat op? Dat heb ik niet gezegd.

Mij zomaar afzeiken... / mij de grond instampen om zelf hoger te komen.

Enne, die boombox met versterker zat op je fiets, en je hebt zelf die versterker opgeblazen (dat is de reden waarom die samenwerking is mislukt, wat ie in een ander topic zegt).

Effe voor de duidelijkheid: drugsb en ik zouden iets voor bij de LAN-party maken op school, maar dat kan nu niet meer want zijn versterker is gaan roken.

Met hifi hebben we niks afgesproken om samen te doen.

nee dat zeg ik niet ik bedoel dat onze samenwerking gewoon is vastgelopen en ik bedoelde dat niet om gemeen te doen maa rhet is gewoon de waarheid :(

en trouwens die 2*80 was ik toch al niet van plan te gaan gebruiken omdat hij dus kapot is..


en trouwens ik heb die versterker eerst op de fiets gehad en toen ben ik gaan lopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

en je hebt zelf gezegd dat je weg zou gaan omdat je de mensen hier zo chagarijnig vond!! :twisted: :twisted:
Vuurkat
Berichten: 2008
Lid geworden op: di 11 dec 2007, 16:36

Bericht door Vuurkat »

Ok, sorry!
Laatst gewijzigd door Vuurkat op wo 10 dec 2014, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
danielv
Berichten: 613
Lid geworden op: za 19 jan 2008, 16:31
Locatie: zuidhorn

Bericht door danielv »

ja hoor, fijn :D :D :D \:D/
markje
Berichten: 995
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 14:49

Bericht door markje »

Kinders, vecht dit soort dingen over de telefoon, mail of pm uit...


Groeten Mark
Gebruikersavatar
danielv
Berichten: 613
Lid geworden op: za 19 jan 2008, 16:31
Locatie: zuidhorn

Bericht door danielv »

voor de volgende keer dat vuurkat en ik ruzie hebben zullen wij het zoals markje het zo leuk samenvat per pm, per telefoon of per email het uitvechten :wink:
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12871
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Nu weet ik nog steeds niet of vuurkat het nu wel of niet voor gezien houdt hier. :?
Gebruikersavatar
danielv
Berichten: 613
Lid geworden op: za 19 jan 2008, 16:31
Locatie: zuidhorn

Bericht door danielv »

jeroen_d schreef:
Nu weet ik nog steeds niet of vuurkat het nu wel of niet voor gezien houdt hier. :?
volgens mij twijfelt hij een beetje maar dat mag van mij best
Plaats reactie