Maar er zit ook wel een kansje in dat ik het fout heb, al die draden toen hier
/edit
De bsc zou 400 Hz oid moeten zijn.
[img]/Filter.JPG[/img]
Dit is een totaalplaatje.
Moderator: Beheerdersteam
Die HDS134 is gewoon ook een midwoofer, alleen kleiner. De HDS182 is wel beter wat vervormingscijfers betreft. Ik ga in de toekomst de nieuwe 15 cm van peerless met faseplug gebruiken, die zou weer beter moeten zijn dan de HDS182 en doordat ie kleiner is wat beter afstraalgedrag. Maar de HDS182 is ook meer dan uitstekend en geeft je wat meer 'head room'.JuuL schreef:Mzz die HDS134 is een middentoner, dus je zou wat laag missen lijkt me?
Groetjes, Jurian
Dat houd wel in dat je moet voorzien dat je het HDL kan overbruggen want anders kan je niet meer zonder je sub luisteren.->Nou lijkt mij het mooist dat ik een HDF bij mijn actief 2 weg inbouw. En dat ik de subwoofer een apart filter geef die ik dus ook zonder deze boxen zou kunnen gebruiken (niet dat ik dat ga doen, maar lijkt me toch mooier om het zo te maken).
Uiteraard als je voor deze setup kiest-> En de subwoofer geef ik een apart LDF filter.
Check vraag en aanbod T-amp thread-> Ook moet ik een flinke versterker voor deze sub maken dan. Dit stop ik samen met het filter in 1 behuizing. In een aparte behuizing, niet bij de sub ingebouwt, omdat ik zo de versterker makkelijk ergens anders voor zou kunnen gebruiken als dat nodig is.