Na plaatsing in de versterker zijn er de volgende veranderingen.
- Na inschakeling hoor je een hoge "wegijlende" pieptoon, na ong. 15 sec. is het stil en werkt de versterker naar behoren.
- De eindbuizen geven een zwak blauw licht af.
Wat zou hier aan de hand kunnen zijn ?
Gewoon laten zitten, meteen eruit halen ???
