Ik heb mijn oog laten vallen op dit ontwerp wat op Speakerbuilder.net staat. Ik heb zin om dit te gaan bouwen, maar dan met de Seas 27TDFC ipv. de SS9500.
http://www.speakerbuilder.net/web_files ... t/eros.htm
Is er iemand die hier ervaring mee heeft en er wat over wil vertellen?
Alvast bedankt.
Wie heeft ervaring met: VSS Eros Project
Moderator: Beheerdersteam
-
Musiclover
- Berichten: 14
- Lid geworden op: vr 28 dec 2007, 16:31
- Locatie: Tiel
