printen bestellen voor aleph

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
jo

printen bestellen voor aleph

Bericht door jo »

Voorafgaand aan speakers wil ik de bouw van een Aleph M versterker ter hand nemen. Ik wil de printen gaan bestellen bij 'BrianGT'.

Zie de link: http://www.diyamps.com/aleph/aleph.shtml

Ik ga er van uit dat deze printen niet te verkrijgen zijn in Nederland, wanneer het wel het geval is weet iemand hier waar?

Het voordeel van deze printen is dat ik later kan uitbreiden en zo de aleph mini kan uitbreiden naar een aleph 30.
Heeft iemand hier op het forum al eens printen bij deze man besteld?
Is er hier iemand op het forum die de Aleph M al eens heeft gebouwd?

Bij voorbaat dank voor alle zinnige en onzinnige reacties.
Jo
Wijx

Bericht door Wijx »

rain is een goede bekende op diyAudio.

RTaudio en de audiofabriek verkopen Aleph printen in NL. Ik weet niet of ze de M hebben. Veel mensen kopen de printen bij Kristijan (http://www.kk-pcb.com/)

Heb wel een aleph 5, Aleph-x en aleph mini in elkaar gezet. Viel me erg tegen hoeveel een mini me kostte in vergelijking met een volwaardige X.
jo

Bericht door jo »

Wijx,

De site van Christian had ik ook al gevonden.
Brian biedt ook voedingsprinten aan, vandaar dat mijn voorkeur er naar uit gaat om bij hem te bestellen. Heb hem een paar dagen geleden nog per mail een vraag gesteld i.v.m. het bestellen en hier helaas nog reactie op ontvangen.

Wat betreft de koste van de aleph m: je hebt hier een punt.
Voor niet erg veel meer bouw je de 30. De kosten gaan volgens mij zitten in de koelplaten en de voeding. Ik vind het daarom fijn dat ik met de printen van deze Brian nog alle twee de kanten op kan.

Was je tevreden met het 'resultaat' wat betreft de M?

Groetn Jo
Wijx

Bericht door Wijx »

Ik ben een grote pass labs fan, alleen was het stroomverbruik en warmteontwikkeling toen onacceptabel. Maar ooit maak ik weer een nieuwe Aleph voor mezelf :D

Voedingsprinten heb je niet echt nodig. Het is een nogal simpele voeding; trafo, gelijkrichters en meer heb je niet nodig.
Plaats reactie