Grote Philips woofers

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Grote Philips woofers

Bericht door Olaf Analogue »

hoi,

Is er iemand bekend met Philips woofers?
Ik heb twee sets liggen , de AD12100/W8 en AD12200/W4.
Er is niets over te vinden op het internet , ook in Winisd en Xover pro komen deze units niet voor .
Ik hoop dat er iemand is die ervaringen heeft met deze units.
Graag wil ik weten of hier nog iets interessants mee te doen is of dat ze niet voldoen voor een leuk project,.
Alle ideeën zijn welkom .
Vast bedankt.
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

'T is niet zo veel maar hier staat nog het 1 en ander: http://www.hupse.nl/radio/speakers/AD12100.htm
aan info.

Groet,
Edo
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

http://www.dhtrob.com/installatie/tqwt.htm

dhtrob is gek van die flipje speakers !!!
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Hoi Stephen,

In een hele oude Philips folder heb ik de AD 12200 gevonden. Maar alleen als onderdeel van bouwpakketten. Scheidingsfreq. 700 en 3000 Hz. Belastbaarheid 120W ( muziek vermogen)
Meer wordt er niet van vermeld. Hij gaat vaak samen met twee middentoners en twee tweeters in een gesloten box van 440x680x270 cm ( BxHxD )
Meer kan ik er niet van vinden.
De 12100 heb je al gegevens van zie ik. Die was er ook nog als HP ( High Power ) uitvoering.

Groet Sietse
Plaats reactie