Zon, Natuur en Speakers..
Moderator: Beheerdersteam
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: Zon, Natuur en Speakers..
Ik vind ze ook super en super van je pa dat ie dat voor zijn zoon doet! Een teken van respect voor zijn zoon.....mipo schreef:Foto's gemaakt door mijn Pa en ik vind ze fantastisch !
Jan
Re: Zon, Natuur en Speakers..
Dat ga jij ook nog wel doen hoorWowly schreef:Ik vind ze ook super en super van je pa dat ie dat voor zijn zoon doet! Een teken van respect voor zijn zoon.....
Mischa
