Wat vinden we van 't forum?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Henkjan »

alle opmerkingen graag! genoeg subfora? of te veel? Mis je wat anders? zeg t hier, en ik zal zien wat er aan t forum te veranderen is....
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Leuk idee. Eens kijken of het gaat lopen. Als alle zelfbouwers overgaan zal het wel druk worden.
In ieder geval gefeliciteerd met dit idee.

p.s. ehm, "bekabeling" misschien nog een optie?

M.v.g.
Edo
Gebruikersavatar
Caratje
Berichten: 101
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 3:08
Locatie: Eindhoven de gekste
Contacteer:

Bericht door Caratje »

Hoi Henk-Jan,

Ik kan je initiatief, na het sluiten van forum.hifi erg waarderen en heb me dus ook meteen aangemeld. Maar eerlijkheidshalve moet ik natuurlijk ook vermelden dat ik me ook reeds bij HTforum en Hear heb aangemeld. Gelukkig allemaal onder dezelfde naam!!!

Net als vele anderen voel ik dat de scheiding tussen reclame en discussie nu erg groot is en voor mij met name op een erg onnatuurlijke manier tot stand is gekomen. Hmm, misschien moeten wij hobbiesten gewoon toegeven dat zij financieel sterker zijn dan wij, maar mentaal laten wij ons toch niet kisten??? Wel netjes dat de informatie toch beschikbaar blijft, maar dat 'cleared' hun naam natuurlijk nog steeds niet!!!

Oh, ik heb eventjes helemaal genoeg van die fabrieks dingen. Ik zat ooit nog wel eens te denken om ook een mooi Denon setje te kopen, maar ben nu extra blij met mijn gain-clone, die een vriend van mij in elkaar heeft gezet, in combinatie met mijn zelf-knutsel zuilen. Ze klinken alleen maar mooier en mooier!!!

Nu alleen nog de voorversterker, die voor een deel bestaat uit gratis aangevraagde proef examplaren (niet door vertellen...)... Hmm, dat gaat nog wel eventjes duren, maar met de hand het volume instellen voelt eigenlijk ook wel goed!!!

Doei en succes met jouw (en mijn) hobby,

Joep
fireman
Berichten: 592
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 8:52
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door fireman »

Hoi, leuk weer een Nederlandstalig forum met een specifieke gedachte. (zelfbouw luidsprekers)

Heel goed.

Je PM via hifi.nl is dus goed aangekomen.

S6
Gast

Bericht door Gast »

Hoi,
Leuk weer een nieuw forum,ik hoop dat het lekker vol gaat lopen 8)

greetz Marco
Gebruikersavatar
Michol
Berichten: 54
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 20:12

Bericht door Michol »

MOOOOI
Gebruikersavatar
Michol
Berichten: 54
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 20:12

Bericht door Michol »

Ik wil ook meer weten over kabeltjes, dat is voor mij noig abacadabra
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

kabels, zo lang t maar geen fabels worden ;)

merk trouwens dat de meeste posts over filters gaan, ook een al in t algemeen forum... filters zijn dan ook t hart van een luidspreker, misschien die rubriek maar samenvoegen met algemeen? ik kijk t nog een tijdje aan wat t beste werkt, geef ondertussen jullie meningen ook maar
fireman
Berichten: 592
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 8:52
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door fireman »

Henkjan schreef:
kabels, zo lang t maar geen fabels worden ;)

merk trouwens dat de meeste posts over filters gaan, ook een al in t algemeen forum... filters zijn dan ook t hart van een luidspreker, misschien die rubriek maar samenvoegen met algemeen? ik kijk t nog een tijdje aan wat t beste werkt, geef ondertussen jullie meningen ook maar
Je bent pas begonnen. Maar ik denk dat je dat topic in algemeen het beste naar filters kan plaatsen. Daar past het het beste in. mijnsinziens.
Gebruikersavatar
Michol
Berichten: 54
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 20:12

Bericht door Michol »

ik weet niks van filters, maar ik kan leren.. ben pas 16 dus wat wil je..
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

fireman schreef:
....Maar ik denk dat je dat topic in algemeen het beste naar filters kan plaatsen. Daar past het het beste in. mijnsinziens.
nu er ook een andere draad staat heb ik m idd maar verplaatst
Gebruikersavatar
Michol
Berichten: 54
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 20:12

Bericht door Michol »

hoe heet deze site eigenlijk? is er ergens een link, vanaf hifi.nl of zo?
hoe kan iemand dit forum vinden?

geen kritiek, gewoon benieuwd...
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Michol schreef:
hoe heet deze site eigenlijk? is er ergens een link, vanaf hifi.nl of zo?
hoe kan iemand dit forum vinden?

geen kritiek, gewoon benieuwd...

Zit wel wat in. Idee om een gratis .TK domein te maken? of voor 10 euro per jaar een echt .NL domein...kan ook.

Moet er wel een leuke/goede/korte naam komen die iedereen kan onthouden.
www.luidsprekers.nl bijvoorbeeld, of luidsprekerforum.nl

Als het lekker loopt wil ik best die 10 euro voor een jaar betalen.

M.v.g.
Edo
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

hebben die .tk domeinen niet van die irritante pop-up reclame? ik zou dan toch liever met de pet rond gaan en een .nl domein kiezen.

ik heb, behalve op Edo z'n site, nog geen links gezien. heb t forum wel aangemeld bij pagina.nl, maar nog geen actie daar.
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Ohja, da's waar ook. Door een code toe te voegen ben je er wel vanaf, maar nu weet ik ineens weer waarom ik er toen ben van verbannen...ehm, schijnt dat dat niet mocht..ahum.
Maar wat is nu 10 euro op jaarbasis. Nog geen euro per maand. Zoek 5 hobbyisten en kost je 20 cent per maand. Zoals ik al schreef, die 10 euro voor een jaar "sponcer" te worden is het probleem niet.

Edo
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

10 euri per jaar koopt je alleen maar t domein, met webhosting erbij denk ik dat je op minstens 75 euri/jaar moet rekenen (afh van traffic). maar ook dat valt nog wel te doen.... misschien wil S&Co wel sponsoren? moeten er ook nog wel een vrijwilliger zijn met verstand van php natuurlijk....
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Www.uwhost.net kan bijvoorbeeld. Goede ervaringen mee. Maar warom niet een domein en doorlinken naar deze URL?
Doe ik ook met mijn DIY site.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Edo schreef:
Www.uwhost.net kan bijvoorbeeld. Goede ervaringen mee. Maar warom niet een domein en doorlinken naar deze URL?
Doe ik ook met mijn DIY site.
dan heb je nog steeds de beperkingen van het gratis messageboard, zoals beperkt traffic enzo
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Leuk. Ik heb hem net gevonden. Mijn eerste post dan maar. :)
Als je nou nog een mooie banner maakt, dan zal ik de link naar het forum opnemen op mijn tweedehands speakers site. Dan zijn er misschien weer meer mensen die hier terecht komen.

Wellicht kunnen we mijn site hier ook wel meer op het forum integreren...
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Krunk schreef:
Als je nou nog een mooie banner maakt,
zal eens zien wat ik kan verzinnen....
Krunk schreef:
Wellicht kunnen we mijn site hier ook wel meer op het forum integreren...
een subforum "Te Koop" is snel genoeg aangemaakt natuurlijk. Had ik nog niet gedaan om dubbelingen met jouw site te voorkomen
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Ow ja, hoe zit het met de foto's van je sub? ;)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Krunk schreef:
Ow ja, hoe zit het met de foto's van je sub? ;)
die hebben t nog prima naar hun zin zo op t rolletje :D
robert
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 127
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door robert »

Henkjan schreef:
10 euri per jaar koopt je alleen maar t domein, met webhosting erbij denk ik dat je op minstens 75 euri/jaar moet rekenen (afh van traffic). maar ook dat valt nog wel te doen.... misschien wil S&Co wel sponsoren? moeten er ook nog wel een vrijwilliger zijn met verstand van php natuurlijk....
Goed plan zo'n forum, ennuh die PHP-vrijwilliger heb je gevonden :D
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

Hallo allemaal,

Mij ook maar even aangemeld. Heel goed initiatief Henkjan, Chapoo!

Was niet actief op Hifinl de laatste jaren maar wel in het eerste hifi.nl forum tot 2 jaar terug.

Hoop dat dit forum een groot succes wordt :)

Dit forum alleen voor zelfbouwluidsprekers bestemmen? M.i. zouden zelfbouwversterkers er ook een groot deel van uit kunnen maken. Iets om te overwegen bij een definitieve naam voor dit forum.

Verder zou het misschien leuk zijn om een rubriek als "Even voorstellen" o.z.i. onder "Forum praat" te maken? Een rubiek waarin men zichzelf even voorstelt en een korte samenvatting geeft van zijn zelfbouw capriolen tot nu toe.

;)
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Ik heb de link in mijn tweedehands site aangepast. Nu staat deze site erbij. ;)
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”