Open Paranello dag bij Jasper Joppe..
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
Doen we zo.Ronald_1 schreef:Prima, dan zal ik Rotel meenemen als pre amp.
Maar wel gezellig!!hovingtim schreef:Word een druk avondje
Tussenstand:
Interficior,
Voodooless,
Hovingtim
Edo
Robert_1
Eventueel:
Wowly
RobertD.
Laatst gewijzigd door Jasper Joppe Geers op wo 09 jan 2008, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
Dat mag je helemaal zelf bepalen. Op zich is het dan tot nu toe ook mooi over de hele dag verspreid denk ik zo.KT88 schreef:Mijn voorkeur heeft overdag, maar ik weet niet of ik dan nog blijf hangen.....
Laatst gewijzigd door Jasper Joppe Geers op vr 11 jan 2008, 0:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
Hoi allemaal,
Bij deze even iedereen weer op een rijtje:
in de ochtend/middag zijn van de partij:
- Edo
- KT 88
- interficior
in de avond:
- Voodooless
- HovingTim
- Daniel
- Ronald_1
- Jan-Willem
Bij deze even iedereen weer op een rijtje:
in de ochtend/middag zijn van de partij:
- Edo
- KT 88
- interficior
in de avond:
- Voodooless
- HovingTim
- Daniel
- Ronald_1
- Jan-Willem
Laatst gewijzigd door Jasper Joppe Geers op ma 04 feb 2008, 19:01, 2 keer totaal gewijzigd.
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
- jantje-secuur
- Berichten: 943
- Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
- Locatie: Haarlem
Ik ook al weer even.
Was gezellig, Jasper!
Nog bedankt voor de goede verzorging van den inwendigen Mensch!
Mooie speakers, lieten zich ook fijn aansturen door de WK!
Nog even kennis gemaakt met Interficior, Voodooless, Edo en oh jee, de laatste ben ik alweer vergeten.
Mijn korte termijn geheugen is bijster slecht.............
Anyway, tot hopelijk nog een keer, neem ik mijn UcD met buisjes mee en een phonotrapje, of je komt een keertje deze kant op.
In ieder geval heb ik me niet verveeld vandaag!
Was gezellig, Jasper!
Nog bedankt voor de goede verzorging van den inwendigen Mensch!
Mooie speakers, lieten zich ook fijn aansturen door de WK!
Nog even kennis gemaakt met Interficior, Voodooless, Edo en oh jee, de laatste ben ik alweer vergeten.
Mijn korte termijn geheugen is bijster slecht.............
Anyway, tot hopelijk nog een keer, neem ik mijn UcD met buisjes mee en een phonotrapje, of je komt een keertje deze kant op.
In ieder geval heb ik me niet verveeld vandaag!
- jantje-secuur
- Berichten: 943
- Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
- Locatie: Haarlem
Den inwendigen mensch is niets tekort gekomen nee.
Hovingtim is degene die je hebt gezien verder.
Wel weer leuk om er weer eens mee geconfronteerd te worden dat mijn gehoor zo slecht is. Tussen speakers zelf kan ik wel redelijk kritisch luisteren maar tussen versterkers en ceedeespelers... het is mijn ding niet.
Omdat ik veel piano en vrouwenstemmen (en nog veel meer muzieksoorten maar dat terzijde
) luister, zouden deze speakers niet helemaal mijn cup-of-tea zijn. Desondanks lieten ze bij andere muzieksoorten waar de dip op 2~3 kHz niet genadelooos werd blootgelegd het geluid mooi uit de speakers vloeien.
KT88: Zou je een frequentieanalyse kunnen maken van die Yello ceedee (dat nummer tenminste)? Ik weet zeker dat het allemaal 40/45 Hz werk is.
Hovingtim is degene die je hebt gezien verder.
Wel weer leuk om er weer eens mee geconfronteerd te worden dat mijn gehoor zo slecht is. Tussen speakers zelf kan ik wel redelijk kritisch luisteren maar tussen versterkers en ceedeespelers... het is mijn ding niet.
Omdat ik veel piano en vrouwenstemmen (en nog veel meer muzieksoorten maar dat terzijde
KT88: Zou je een frequentieanalyse kunnen maken van die Yello ceedee (dat nummer tenminste)? Ik weet zeker dat het allemaal 40/45 Hz werk is.
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:

