Nu wil het geval dat ik hierbij ook al mijn nuttige linkjes ben kwijtgeraakt
over zelfbouw audio ( luidsprekers).
Voordat ik deze weer "compleet"heb ben ik waarscijnlijk een half jaar verder. Om een lang verhaal kort te maken:
Wie kan/wil hier een aantal mooie links plaatsen ?
BTW
Vandaag kreeg ik deze mail nog van een kennis..
Het meest vernielend virus ooit> Jos Ghijsen> Allround Administratief Medewerker> KPN> Zakelijke markt> Shared Service Center Accounting NL>> Postbus 2596>> 6401 DB Heerlen>> Telefoon: (040) 289 22 28>> Onmiddellijk lezen en doorsturen naar iedereen die je kent> Aandacht !!!!>
Hallo Je mag het volgende zeer ernstig nemen.>> Je harde schijf zal crashen en iemand anders op het Internet> neemt jouw naam en password over.>> Het is nog maar pas in circulatie, vanaf dinsdag. Het is een nieuw> en heel gemeen virus waarvan weinig mensen op de hoogte zijn.>> Een nieuw virus werd pas ontdekt en volgens Microsoft normen is> dit virus het meest (?) vernielend ooit!!!!!!!!!>> Dit virus werd gisteren namiddag ontdekt door McAfee en er werd> nog geen bescherming ontwikkeld.>> Het virus vernietigt gewoon Sector Zero van de harde schijf, waar> alle vitale informatie van de computer gestockeerd is.>> Het virus werkt als volgt:>> Het verzendt zich automatisch naar alle adressen van uw 'address> book' onder de naam 'A Virtual Card for You'.>> Zodra de zogezegde virtuele kaart geopend wordt, blokkeert de> computer en moet de gebruiker heropstarten.>> Op het ogenblik dat de toetsen 'ctrl+alt+del' of de reset toets> gebruikt worden, vernietigt het virus Sector Zero, wat een> definitieve vernietiging van de harde schijf betekent.>> Volgens CNN heeft het virus gisteren in een paar uur tijd paniek> gezaaid in New York.>> Open dus geen e-mail met als onderwerp 'A ?virtual Card for You'.> Zodra u zo 'n mail ontvangt, moet u deze ?onmiddellijk deleten.>> Bovendien heeft Intel het bestaan van een andere zeer vernielende> virus aangekondigd.>> Indien u een e-mail ontvangt met ?als onderwerp 'An Internet> Flower for You', moet u deze onmiddellijk deleten, zonder te open.>> Het virus vernielt alle 'dynamic link libraries' files (.DLL).>> Uw pc zal onmogelijk kunnen heropstarten!>> Stuur dit bericht naar al uw kennissen. Beter 25 maal ontvangen> dan helemaal niet.