heb iknu echt de smaak te pakken. Ik ga een voorversterker bouwen de BOZOS X-CSS (bridge of son of Zen super symetrisch en gebalanceerd) dual mono opgebouwd.
In eerste instantie zal het een relatief goedkope vv worden die ik later steeds een beetje mooier en beter kan en ga maken. Zo komt er in eerste instantie een potmeter in, wat later wordt vervangen door of een Elna stappenschakelaar (als ik de ab niet mis) en anders komt er een schakeling met afstandsbediening. Een ander voorbeeld is dat er 1 eerste instantie maar 1 input is voor de cdspeler. Later zullen dit er meer worden, maar dat wil ik relais gestuurd doen.
Deprintplaten zijn van KRISTIJAN KLJUCARIC uit kroatie. Ze zijn wel duur maar ook wel goed. In mijn Alephs zitten ook printplaten van hem. KRISTIJAN KLJUCARIC. Deze liggen hier al klaar voor montage
De onderdelen worden allemaal besteld bij de Audiofabriek (voorheen Soundline). Misschien is het niet de goedkoopste source maar het scheelt me een hoop zoekwerk en verzendkosten.
Hopelijk kan er met de pasen al worden gesoldeerd dan zal ik was plaatjes posten